Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

HW. Bancuri amare

Posted by daurel pe 30 Iunie 2013

HW a inceput sâmbatã.  Drept urmare, azi, mi-e destul de simplu sã-mi inscriu blogul in tabelul aferent.

Nu am subiecte convenabile, nici comparabile cu cele 25 de hw-uri deja inregistrate !

Nereusind reblogging, incerc un copy/paste pentru ca vizitatorii blogului meu sã preguste subiectele puse ieri  in discutie de Elly Weiss; deci va ofer cca 0,1 % din ww

[…]

– Domnule doctor, ce șanse am?
– Fac operația asta a suta oară!
– Oh, atunci sunt liniștit!
– E și normal! Odată și-odată trebuie să-mi reușească!

[…]

PS1.Nici sintagma din titlu nu-mi apartine; pânã mai ieri multi cititori mã gãseau când  cãutau  „cirese amare„;  iata termenii motorului de cãutare inregistrati azi  in statistica blogului meu:

Căutare Vizualizări
blog glume 2
forumla lui blondel 1
liceul george calinescu ce stiti de el?e de fite? tpu 1
dulceata cirese amare pret 1
daurel’s blog 1
formula lui blondel 1
podurile caselor 1
bancuri amare 1
Other search terms 6
Unknown search terms 6
Total search terms 15

PS 2.Am cautat pe internet „bancuri amare”; am gasit aici si aici…

*

6 Răspunsuri to “HW. Bancuri amare”

  1. Zamfir POP said

    Chestia cu WW în loc de HW e tot un banc amar?!
    Să ai două zile minunate … în fiecare zi!

  2. daurel said

    @Zamfir Pop,
    Acum, ca am corectat partial, incerc sa-mi imaginez cum ar fi sunat cu ww…
    Multumesc !
    Ai …aveti reflexe remarcabile !

  3. elly weiss said

    Postarea ma maguleste, deci nici vorba de vreo suparare. Cand se specifica sursa este perfect.
    Ai mare dreptate, bancurile folosite in colajul meu despre sistemul sanitar au un umor foarte negru. Negru ca ciresele amare… Cu toate astea, starnesc rasul in prima faza.
    Multumesc, e o postare frumos slefuita.
    O noapte linistita!

  4. […] Lalici,Daurel,Tina,Anca Cartea saptamanii – Arta simplitatii, Dominique Loreau, Cătălin Șmecher! […]

  5. […] Lalici,Daurel,Tina,Anca Cartea saptamanii – Arta simplitatii, Dominique Loreau, Cătălin Șmecher! […]

  6. Imi place foarte mult ilustratia.

Lasă un răspuns

 
