Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Administrarea justitiei

Posted by daurel pe 16 Iunie 2013

Cei care ati accesat nu veti fi dezamagiti; am primit câteva glume pe e-mail.

Desigur, nu am pretentia cã glumele selectate de mine sunt comparabile cu ce se intâmpla in  „justitia” din Romania.

(Sper sã  nu se supere iremediabil  cititorii/bloggerii  magistrati)

1.– Gheo, stii ca Ion e la spital?
– Nu se poate! L-am vazut ieri la brat pe bulevard cu o femeie foarte frumoasa!
– Exact. L-a vazut si nevasta-sa.

*

2.Maxima oricarei zile:
Orice lucru il poti face in trei moduri: corect, incorect si româneste!

*

3.Tare mi-e că românul nu s-a născut poet, ci infractor. Poet s-a făcut dup-aia, ca să-i scadă din pedeapsă.

 *
4.-Acuzat, esti condamnat la 45 de ani de inchisoare!
-Dar domnule judecator, nu cred ca mai traiesc atat!
-Fã si tu cât poti.
…………………………………………………………………….
&
Daca tot ne-am luat cu glume, am mai copiat câteva  de pe un sit dedicat:
x)
O doamna, martora la tribunal e intrebata de judecator:
– Si ce varsta aveti?
Dupa o lunga tacere, judecatorul, din nou:
– Daca nu ne spuneti voi lasa audienta sa ghiceasca!…
*
y)
Judecatorul intreaba martora:
– Sunteti casatorita?
Ea ofteaza. Judecatorul dicteaza secretarei:
– Nu e cãsãtoritã.
Apoi intreaba martorul:
– Sunteti cãsãtorit?
Martorul ofteaza. Judecatorul dicteaza:
– Cãsãtorit.
*
z)
Judecatorul intreaba martorul la proces:
– La ce distanta v-ati aflat de locul accidentului?
– La 6 metri si 75 de centimetri.
– Si cum de stiti asa de exact?
– Când am vãzut accidentul, mi-am dat seama  ca voi fi intrebat la proces de vreun tampit…
*
*
 

2 Răspunsuri to “Administrarea justitiei”

  1. Gabriela said

    Haioase. :))

  2. „Maxima oricarei zile:
    Orice lucru il poti face in trei moduri: corect, incorect si româneste!” – loool

Lasă un răspuns

 
