Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Preţul corect

Posted by daurel pe 8 Iunie 2013

Voiam sã scriu despre preţul cireşelor, care a scãzut in doua saptamani de la 25  la 5-10 lei/kg.

Ieri, inainte de ploaie, când eram in cireşul din Bucuresti, aveam câteva idei (de postare) despre cireşi si  cireşe. Mai mult:  voiam sã scriu un fel de documentar „la zi” despre rentabilitatea fermelor in diferite zone si regiuni.

Dupa cum se stie, am tot scris despre cirese; cu drag si …fãrã spor; voi mai scrie spre sfarsitul sezonului.

Asadar, am alt subiect.

Azi vreau sã notez pretul caselor vechi (1916) de pe strada mea. Ca fapt divers, s-ar obtine un  pret bun daca terenul (220-240mp) ar fi fara constructii; demolarea este discutabila, deorece majoritatea sunt case tip, alipite spate in spate.

Acum o luna s-a vândut casa cu care am gard comun de-a lungul curtii, deci ii stiu bine istoria ultimilor 2-3 decenii; de vreo doi ani era la cheremul mafiei tiganesti. A fost o licitatie. Cumpãratorul castigator sustine cã daca era mai  informat, dar mai ales daca i-ar fi dat mita lichidatorului „ar fi scos-o ” la 115.000  euro…

A  achitat, ca persoana fizica, 143.000 €* ; suma include tva; imobilul era gajat la o banca.

Deja, casa este scoasa, din nou, la vânzare;  printr-o agentie;

Pãrerea mea: daca potentialii cumparatori ar fi adusi la vizionare dupa ploaie sau dimineata , in aceste zile de iunie când  teii sunt infloriti, ar putea lua un pret rezonabil: spre 150.000… Ceea ce in acest caz pare o afacere proasta !

Actualul proprietar m-a mintit spunând cã vom fi vecini, ca are si el caini…

In mare, pentru mine nici o pierdere; deocamdata nu vând, nu cumpãr.

Mã bucur cã nu l-am servit cu cafea pe actualul detinator al imobilului.

Nu regret  ca l-am invitat de doua ori in casa; am aflat cã investitorii de calibru mediu spun lucrurile  pe jumãtate…

…cine stie câti pretinsi vecini vor dori sa discute cu mine si sotia in acest an; deja suntem vaccinati!

nota:

*am constatat ca laptopul meu este atât de vechi, incât nu are pe tastatura simbolul euro; l-am caut si copiat de pe internet.

&

PS. Despre casa lipita de/in spatele casei mele voi avea prilejul sa vorbesc in viitor; deocamdata, de vreo doi ani, se fac modificari in scopul transformarii in saloane de spa.

Un răspuns to “Preţul corect”

  1. Mala said

    Noa, ai avantajul de-a trece peste gard ca sa mergi la salon… 😀

Lasă un răspuns

 
