Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Inca o postare…

Posted by daurel pe 17 Aprilie 2013

…despre marile sperante.

Am fost tentat sã pun sintagma in titlu, insa nu era corect dpdv al deontologiei bloggeristice.

(Constat ca am brodit un viitor titlu;… sau un titlu de viitor: deontologie bloggeristica !)

Când spun  cã nu e corect sã titrez  marile sperante mã gandesc, in primul rând, cã am mai dat acest titlu de vreo trei ori in patru ani si au fost de fiecare data articole de mare trafic si comentarii incitante. Deci mergeam fara emotii spre un câstig sigur si cam facil.

In al doilea rând, insa putea fi si primul, deoarece este ideea de start a  prezentei insâilãri, este faptul cã pe blogul Lecturi cu Zina continuã povestirea minunatului roman al crestinului Charles Dickens.

&

PS.Cã veni vorba despre cãrti frumoase, mentionez cã am in blogroll Micul Print; il deschid ori de câte ori am un minut fãrã urgente…

Vã reamintesc o mostra din cap.I

Când  intâlneam pe câte cineva, care-mi parea mai dezghetat la minte, il puneam la incercare cu ajutorul desenului meu numarul 1, de care niciodata nu m-am despartit. Voiam sa stiu daca avea o minte intr-adevar pãtrunzatoare. Numai cã rãspunsul era mereu acelasi:

E o pãlãrie”.

Atunci eu nu-i mai pomeneam nimic de serpii boa, nici de pãdurile virgine, nici de stele. Cautam sa fiu pe intelesul lui. Stateam cu el de vorba despre bridge, despre golf, despre politica si despre cravate. Iar el era incantat ca facuse cunostinta cu un om atat de asezat.

5 Răspunsuri to “Inca o postare…”

  1. Zina said

    Mulțumesc pentru menționare.
    Și eu iubesc Micul prinț, am și scris pe marginea lui http://www.lecturirecenzate.ro/2010/10/micul-print-din-fiecare-om/

  2. Mala said

    Mi-ai deschis calea spre alte lumi fantastice si fantastic de surprinzatoare si nu pot decit a multumi…

  3. daurel said

    @Zina,
    Daca stiam …ma inspiram !

    @Mala
    Eu n-am invatat franceza in scoala (nici dupa…); am aflat de aceasta capodopera tarziu, de la fiicele mele.

  4. Carmen said

    Trebuie sa recitesc Micul print! Trebuie!

  5. daurel said

    @Carmen
    E simplu: se gaseste in blogrollul meu la litera „M”

Lasă un răspuns

 
