Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Evolutia comunicarii

Posted by daurel pe 10 Aprilie 2013

[…]

3. Rețele sociale pe vremea părinților.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

[…]

Sursa si restul imaginilor: http://webcultura.ro/evolutia-internetului-in-sase-caricaturi/

&

PS1.Am ajuns la imaginea de mai sus „frunzãrind” blogul lui Ulise având in plan sã-i sterpelesc o imagine pentru a mã prezenta onorabil la WW.

De data asta n-am indrãznit...

Apoi am trecut pe la  Zamfir Turdeanu‘ si  Mirela Pete. Cand am ajuns la  Dan Vãideanu am constatat ca internetul meu de acasa este in involutie; n-am reusit sã ajung pe blogul Vienelei pentru a vedea leapsa lui Rodolpho …

Nu mai incerc  WW=Mfc; deja e târziu…; oricum  imaginea, dupa cum se vede,  contine prea multe cuvinte;

chiar daca as aplica standardele mele…

PS2.Am o bãnuiala: sunteti  ocupati, deci nu veti accesa imediat Blogul lui Ulise al II-lea; mai sunt doar 355 de zile…

…iatã riscurile:

1. Păcălelile de 1 Aprilie trebuie făcute până la ora prânzului: păcălelile făcute după ora prânzului vor aduce ghinion celui care le-a făcut;

2. Cei care nu gustă sau nu tolerează glumele de 1 Aprilie vor avea ghinion tot anul;

3. Dacă nu păcălești pe nimeni de 1 Aprilie, până anul viitor, la celălalt 1 Aprilie, tu vei fi cel păcălit;

4. Dacă o fată frumoasă reușește să te păcălească, trebuie sa o iei de nevastă sau măcar să-i fie prieten;

5. Fetele care își aleg soții de 1 Aprilie au parte de noroc și de fericire în viață;

6. Bărbatul care se însoară de 1 Aprilie va fi sub papucul nevestei pe toată durata căsniciei;

7. Copiii născuți la 1 Aprilie vor avea noroc pe aproape toate planurile, dar ar face bine să se ferească de jocurile de noroc.

5 răspunsuri to “Evolutia comunicarii”

  1. Zamfir POP said

    Eu sunt născut pe 1 Aprilie, nu … Ulise!

  2. CARMEN said

    🙂 cât de adevarat este tabloul! :)))

  3. cineva...prefer fara nume said

    Ce s-or fi facand barbatii care s-au insurat pe 1 Aprilie?

  4. Marycix said

    Eu eram cineva fara nume….nu am observat schimbarile care s-au produs fara voia mea!

  5. daurel said

    @Zamfir Pop
    Pot sa ma laud : stiam !

    @Carmen
    Am lasat ca ar fi a parintilor nostri…;eu am folosit acel sistem…cu maaare folos !

    @Marycix
    Se intampla cand comentam fara a fi autentificati pe blogul propriu; cred…
    In ce priveste soarta barbatilor insurati pe 1 aprilie: sunt putini romani in situatia asta, deoarece e post….
    Oricum, inafara de papuc, mai exista cizma, bocancul…

Lasă un răspuns

 
