Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Parfumul șifonierului

Posted by daurel pe 7 Aprilie 2013

Clubul Povestii Parfumate
Dupa ce au fost publicate 12 povesti, s-ar zice cã este usor de postat inca una. Nu e tocmai asa.  Am auzit cã s-au inventat programe care descopera orice plagiat intocmit superficial…
Va trebui sa evit, pe cât este posibil, abordarile folosite de cãtre ceilalti membri ai clubului.
Asadar, am citit cu atentie aproape toate articolele pe tema propusa de Mirela:   pâna la aceasta ora n-am detectat in postari, dar nu garantez pentru comentarii; mã refer la bancul cu „strãinul din sifonier„.
*
Iata bancul:
Mai Gheo, gãsit-ai tu vreodata bãrbati straini la tine in sifonier?
– Mai Ioane, n-am gasit nici un strãin, toti erau români.
&
Recomandare speciala :
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
(Am zis „speciala”  deoarece, de data asta, cum rar mi se intamplã, sunt altruist:  nu dau nici un  link  spre articolele mele)
…………………………………………………………………………………………………………………….
14 Răspunsuri to “Parfumul șifonierului”

  1. lili3d said

    Bun!

  2. Se poate spune că e bancul zilei, fiind foarte pe…fază! Azi am citit niște povești parfumate excepționale și pot spune că fiecare e unică, abordând cât mai original acest subiect, care a mers direct la sufletul membrilor clubului, se pare! Vor mai fi două-trei povești, așa că vom avea vreo 15-16. Nu știu cum e cu programele astea speciale, dar sigur tu ai fost cât se poate de original. Te felicit! 🙂

  3. qatalin said

    Superb banc! Se pare ca si strainii si romanii au drept ascunzatoare sifonierul. :)))

  4. Mala said

    De data asta, altruismul devine moneda pentru ‘cumpararea’ fericirii ca forma suprema de manifestare a unor frumoase experiente. Si toate generate de amintiri.

  5. […] Recomandări: Nina, Lili, Daurel. […]

  6. daurel said

    @Lili3d
    Va trebui actualizat pentru „dresing”

    @Mirela Pete
    Multumesc, Mirela, pentru sistematica promovare a blogului meu;
    … si pentru sansele de promovare, pe care le folosesc cum pot…

    @Qatalin
    Sa vedem cum va decurge coabitarea in cazul dresingurilor…

    @Mala
    Incerc …in cerc !
    Cam asta-i blogareala:cautam sa ne incadram in cercuri compatibile.

  7. Lolita said

    Un banc la temă!:-) Şifonierele sunt ascunzătoare perfecte şi pentru cei mici, dar şi pentru cei mari! 🙂
    Numai bine!

  8. elly weiss said

    :)) Am ras fiindca bancul e scurt si cuprinzator, adica excelent. Nu-l stiam. Si n-o zic din politete. Si daca nici eu n-oi fi la curent cu o multime de bancuri….fiindca sambata, stii bine…
    Abia acum m-am luminat de ce m-ai vizitat aseara, dupa ce am publicat, dar nu ai avut nimic de zis atunci 🙂 Fusese doar o scanare 😉
    O postare cat se poate de originala. Multumesc pentru rasete!
    O seara placuta!

  9. […] Daurel […]

  10. Marycix said

    Ai dreptate Daurel, romanu-i tot roman chiar si in sifonierul altuia! Bun bancul!

    Toate cele bune!

  11. […] Daurel […]

  12. pandhora said

    ha ha ha…clar,omul stia ce spune! :))

  13. daurel said

    @Lolita
    Multe filme au „scena sifonierullui”

    @Elly Weiss
    La origine era cu ardeleni…

    @Marycix
    Totul e bine cand e… intelegere

    @Pandhora
    L-a luat gura pe dinainte.

  14. Adela said

    Nu-mi pot inchipui 2 barbati vorbind asa de usor despre sifonierele lor.:)

Lasă un răspuns

 
