Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cu basca in suflet

Posted by daurel pe 5 Aprilie 2013

Pentru cititorii grãbiti am doar o  imagine si doua link-uri.

553029_10200113255892788_192675390_n

Sursa: Zamfir

Am dat peste  expresia din titlu in urma cu 2-3 zile; azi n-am mai regãsit  articolul, deci nu pot preciza contextul…

Purtatorii de bascã, alãturi de șoșonari si paltonari, erau in mintea mea categorii sociale amintite in vremuri de alegeri sau de referendumuri.

De când s-au pus la punct  si s-au extins magazinele cu orice produs 12 lei șoșonarii si paltonarii ies putin in evidenta; ultima mentiune despre ei am gãsit-o intr-un articol din 2011; era vorba despre o excursie la Cheile Turzii.

Revin la basca.

S-ar pãrea cã sunt foarte puţini oameni cu bãști; e o impresie de suprafata…Nici nu este vorba despre proletari; sunt oameni care au avut si mai au o malefica putere de convingere.

Poarta bãștile in suflet !

Este vorba despre oameni revoltaţi,  oameni nefericiţi deoarece nu sunt incolonati zilnic spre a servi o doctrina simpla. Sunt oamenii care asteaptã mereu un justitiar „in favoarea celor multi”.

Ar dori un Putin…

Ii recunoastem dupã vioiciunea si satisfactia nedisimulata cu care povestesc  despre:  moartea caprei vecinului,  falimentul firmelor, confiscarea economiilor din conturile grecilor,  reusita  unor acte teroriste impotriva americanilor…

&

PS. Voiam sa scriu ceva trist despre justitia din România; m-am rãzgândit deoarece n-am gãsit documentare beton pentru a demonstra cã intr-o anumita perioada, cu putin inainte de 1989,   se putea intra la facultatile de drept numai cu recomandare din partea „organelor de partid„; nu conta câtã carte stie candidatul, iar despre ideologie si caracter…

se vede azi,

zic io…

7 răspunsuri to “Cu basca in suflet”

  1. Of, Doamne…ai dreptate. Daurel, îți doresc un weekend relaxat, senin, cu bucurii!

  2. Zina said

    Zici foarte bine, dar degeaba. Câinii latră, ursul trece și își vede de treburile lui bănoase…

  3. CELLA said

    ca un ”caz, încă, viu” vizat de ps.ul dvs. pot depune mărturie
    contra!
    cu DOVEZI
    vă stau, cu respect, la dispoziție și nu mă consider ”excepție care întărește regula”
    (Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca- promoție verificabilă atît din p.d.v. al profesionalismului cît și al ” despre ideologie si caracter…” )

  4. daurel said

    @Cella
    E clar ca am generalizat nepermis. Am zis, cu precautie, „o anumita perioada”; trebuia sa aduc cazuri concrete, perioade concrete; in mod cert judecatorii de la registrul comertului nu produc suparari comparabile cu cei de la CSM…
    Imi cer scuze.

  5. Zamfir POP said

    Maestre, de la mine ai luat poza, dar, nu este a mea, ci, este preluată – şi de mine! – de pe internet!

  6. […] pe maică-ta-n pace! Capitolul I.,Simona Poclid Zgură,Lili,Daurel Cu basca in suflet,Melly Buna dimineata!,Foto de […]

  7. CARMEN said

    sa ai parte de o duminica tihnita, în sânul familiei dragi!

Lasă un răspuns

 
