Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc.Viaţa la ţara

Posted by daurel pe 3 Aprilie 2013

Mfc=WW

pet2

Sursa: http://www.agrointel.ro/6220/iata-cum-se-pot-cultiva-doua-hectare-pe-unul-singur-cu-ajutorul-peturilor/

pet3

sursa: http://www.agrointel.ro/category/viata-la-tara/

&

Recomand:  un ambient confortabil, un  trai linistit si independenti energetic; in armonie cu toti contemporanii…

11 Răspunsuri to “Mfc.Viaţa la ţara”

  1. dordefemeie said

    Patrunjel e in prima poza? Asa pot atarna si eu de peretele blocului, la etajul 8 unde stau, vreo doua peturi 😆

  2. CARMEN said

    o idee fantastica! impresionant proiect!
    happy WW! 🙂

  3. La început credeam că este doar un joc dar pe urmă m-am dumuirit şi am văzut rostul PET-urilor.

  4. Zina said

    O idee ingenioasa ! Nu e de lepadat, daca ai timp si, mai ales, rabdare.

  5. elly weiss said

    Nu e chiar simplu. Insa arata foarte interesant. 🙂

  6. Mala said

    Cred ca la baza au vreo idee nipona! E de luat aminte mai ales de catre cei fara noroc de-o palma de pamint!

  7. daurel said

    @Dordefemeie
    Chiar asta-i ideea: productie proprie.

    @Carmen
    Happy WW!

    @Liviu Bimbea
    PET-uri s-ar gasi…

    @Zina
    Mai intai se face o analiza privind castigul si pierderea; desigur, in principal nu e vorba de bani…

    @Elly Weiss
    Sunt convins ca exista satisfactii.

  8. Diana said

    Asta da! Trebuie sa preiau ideea – pentru cactusi! 🙂 Am o multime de cactusi, si mi-e mila sa ii las sa moara doar pentru ca sunt prea multi. 🙂

  9. daurel said

    La cactusi nu m-am gandit, insa sunt convins ca e posibil; eu planuiesc sa cultiv verdeturi si salata; eventual capsuni, daca voi gasi soiul potrivit.

  10. pandhora said

    asta inseamna sa fii inventiv!! 🙂

  11. Carmen said

    ooo gradinaritul! placerea mea cea prea putin explorata. Desigur, tot lipsa de pamant e cauza. O sa ma inspir de aici. 🙂

Lasă un răspuns

 
