Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mercurial.ro

Posted by daurel pe 20 Martie 2013

Salvasem imaginile de mai jos pentru Mfc, insa m-am rãzgândit dupa ce am primit de la cumnatul Brudi din Brad(HD) o serie de imagini cu copii haiosi; m-au emotionat, insa nu le voi publica. De un timp incep sa le dau dreptate celor de la TV cand acopera ochii copiilor…

Nu insist.Oricum, de un timp, evit publicarea de imagini cu oameni; probabil intr-o alta viata am fost musulman…

*

Prima imagine este cu siguranta de pe pagina unei jurnaliste, deci s-ar putea sa se supere…

Este posibil ca si cealalta imagine sa aiba un autor exigent…

Vom vedea…

Sursa: http://www.simonatache.ro/2010/02/20/dau-dacie-vreau-la-schimb-tuica/

*

*

 

Sursa: http://furios4you.com/2011/01/24/

$

PS. Nici azi nu voi rata ocazia de-a mã afisa pe blogul Doamnei Carmen; pot sã repostez din arhiva personala; apoi mai am ceva credit la bloggeri cunoscuti: Zina, Mirela, GabiPaul, Zamfir, Ulise, …La nevoie, m-am mai imprumutat de la ei cu imagini, idei, paradigme, oximoroane….

4 răspunsuri to “Mercurial.ro”

  1. Zina said

    La schimb cu tuica… Romanisme tipice…

  2. […] Daurel.Mercurial.ro […]

  3. daurel said

    @Zina
    Sunt mereu surprins de ingeniozitatea semenilor.

  4. raul rual said

    Am scris si eu despre astfel de anunturi, ma distrez de numa. Unul disperat scria: Schimb Dacia cu ORICE. Cu orice!

Lasă un răspuns

 
