Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Glume

Posted by daurel pe 15 Martie 2013

Am selectat cateva glume de pe internet, din mail-uri.

Sper ca nu sunt prea vechi…

.1 .Puteţi ghici câţi ani am? întreabă cochet o doamnă.
– Scuzaţi-mă, dar nu am idee!
Vă dau un indiciu: fiică-mea merge la grădiniţă.
– E educatoare?

*

2.Şeful este persoana care vine la timp la serviciu în ziua în care tu întârzii şi întârzie în acele zile în care tu vii la timp.

*

3. Să-ţi planifici concediul e foarte simplu: şeful îţi spune când, iar soţia unde.

&

Un banc cu Bula

.– Clasa voastră este aşa slabă la matematică încât 70% din voi nu vor trece clasa, spune profesorul.
– Ha! Ha! Ha! izbucneşte Bulă.
– Ce ai găsit de râs?
– Păi, noi nici nu suntem atâţia în clasă!

*

*

PS.Recomand:IUBIŢI-L PE BĂSESCU!

4 Răspunsuri to “Glume”

  1. Diana said

    – Domnule, cati ani imi dati? intreaba o doamna care credea ca arata „bine pentru varsta ei”.
    – Ce sa va mai dau? Aveti destui – raspunde domnul… galant.

    Cat despre indemnul de a-l iubi pe nenumimitul… regret: mi-a impietrit inima 🙂 nu-l pot iubi! Ma straduiesc, dar nici… crestineste nu-mi reuseste! Nu-i aproapele meu 🙂

  2. Mala said

    Cred ca cel care le-a iventat a avut darul profetiei

  3. Bună selecție, unul mai bun ca altul! 🙂
    ”Mă enervează oamenii care spun că vârsta e doar un număr… să fim serioși, vârsta e un cuvânt.”
    Seară frumoasă!

  4. daurel said

    @Diana
    Acum, inainte de Pasti, ni se cere/recomanda/prescrie/…/ compasiune.

    @Mala
    Probabil ca profetii se inspira din prezent.

    @Mirela Pete
    Multumesc pentru aprecieri.

Lasă un răspuns

 
