Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am salvat cândva,…

Posted by daurel pe 12 Martie 2013

…probabil de pe ceva mail, câteva glume intitulate crestine; discutând cu cineva apropiat, mi s-a sugerat sa nu le public, deoarece sunt blasfemii; eu sunt de alta pãrere…
 
scurtă explicaţie: fragmentele de mai jos sunt din lucrări la ora de religie, ale unor copii americani.

  1. Dragă Dumnezeule,
    Eşti într-adevăr invizibil sau este doar o şmecherie?
    Lucy 
  2. Dragă Dumnezeule,
    Ai vrut Tu să faci girafa aşa sau a fost doar un accident?
    Norma 
  3. Dragă Dumnezeule,
    În loc să laşi oamenii să moară şi să trebuiască să faci alţii, n-ar fi mai simplu să îi păstrezi pe cei de acum?
    Jane 
  4. Dragă Dumnezeule,
    Eşti sigur când spui „faceţi celorlalţi ce vă fac ei vouă”? Dacă da, atunci trebuie să-mi cotonogesc fratele.(Darla) 
  5. Dragă Dumnezeule,
    Îţi mulţumesc pentru frăţiorul mai mic, dar ceea ce ţi-am cerut eu a fost o păpuşă.
    Joyce 
  6. Dragă Dumnezeule,
    A ploat toată vacanţa şi tatăl meu a fost nervos. A zis ceva despre Tine ce oamenii nu au voie să zică. Sper că nu o să-l pedepseşti prea tare.
    prietenul tău – dar nu-ţi zic cine sunt 
  7. Dragă Dumnezeule,
    Poate Cain şi Abel nu s-ar fi ucis între ei dacă ar fi avut propriile lor camere. Eu aşa fac cu fratele meu.
    Larry 
  8. Dragă Dumnezeule,
    Când o să fiu mare, vreau să fiu ca tata, numai nu cu atâta păr peste tot.
    Sam 
  9. Dragă Dumnezeule,
    Cred că este foarte greu să iubeşti toată lumea. Noi suntem numai patru în familie, dar eu nu reuşesc niciodată.
    Nan 
  10. Dragă Dumnezeule,
    Dacă o să te uiţi duminică la mine o să-mi vezi pantofii cei noi.
    Mickey 
  11. Dragă Dumnezeule,
    Ieri am învăţat la şcoală că Edison a inventat lumina. Dar la religie ne-au spus că Tu ai făcut-o, aşa că pun pariu că Edison a furat de la Tine ideea.
    Donna 
  12. Dragă Dumnezeule,
    Nu cred că poate fi un Dumnezeu mai bun decât Tine. Şi nu spun asta numai de-aia că Tu eşti Dumnezeu.
    Charles 
  13. Dragă Dumnezeule,
    Credeam că portocaliul cu purpuriul nu merg împreună, până am văzut apusul de soare pe care l-ai făcut ieri. A fost mişto!
    Ruth 
  14. Dragă Dumnezeule,
    Nu trebuie să îţi faci griji pentru mine. Eu mă uit tot timpul în ambele direcţii.
    Eugene

*

Tot de pe e-mail, tot cu expeditor necunoscut:

Pilde si glume

Papa Ioan al XXIII-lea era cel dintâi care făcea glume pe seama corpolenţei sale. Într-o zi, pe când mergea pe străzile Romei, o doamnă care era în spatele său a lăsat să-i scape această exclamaţie;
– Vai de mine…, cât e de gras!
Papa, surâzând, s-a întors spre ea şi i-a zis:
– Doamnă, din fericire Conclavul nu este concurs de frumuseţe.

&

 Părintele Serafim povestea fraţilor săi această istorie: „Într-o zi un vârstnic al deşertului din Nistria ajunse în paradis şi fu foarte surprins de marile serbări care se pregăteau…
– Nu sunt vrednic de o asemenea primire, îi zise sfântului Petru.
– De fapt, spuse apostolul, aceste serbări nu sunt pentru tine, ci pentru un episcop.
– Înţeleg, zise bătrânelul, este o chestiune de ierarhie.
– Este o chestiune de realitate, zise sfântul Petru. Aici monahi avem cu miile, dar foarte rar vezi ajungând un episcop”.

*

PS. Recomand: Parfum de leagan in 15 versiuni:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

7 Răspunsuri to “Am salvat cândva,…”

  1. Bune glume, cu Dragă Dumnezeule! De fapt sunt 16 povești parfumate, poezia Aurorei încununând textele în proză. Mulțumesc frumos, am râs, să ai o zi reușită!🙂

  2. Silving said

    😀 De fapt se spunea ca nici verde cu albastru nu merge, dar in natura e peste tot.

  3. Mala said

    O bucurie acest… „ceva mail” deoarece mi-a prilejuit intilnirea cu un concetatean de-al meu, bradean de-al meu. Si multumesc frumos pentru asta!
    In privinta glumelor…sa tot fie asa cum sunt ca nu ‘cauzeaza’, vorba ceea. Iar blasfemia, chiar nu stiu daca asa o fi atita timp cit e/ramine o bucata de arta exprimata vizual. Ca place sau nu, asta-i alta poveste.

  4. lili3d said

    Cred că Dumnezeu nu se supără pentru scrisorile trimise…😉

  5. daurel said

    @Mirela Pete
    Cred ca-mi lipseste siguranta data de invatarea organizata a religiei…Este vorba de notiunile elementare…

    @Silving
    Nu prea sesizez asocierile de culori…

    @Mala
    Da, cumnatul Brudi bradean; …si pasionat de arta fotografica.

    @Lili3d
    Si eu sper ca Domnul are simtul umorului

  6. Zamfir POP said

    Cred că Dumnezeu ştie de glumă. Altfel, …

  7. […]  Daurel.Am salvat cândva,… […]

Lasă un răspuns

 
