Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am câteva motive sã fac schimbãri in…

Posted by daurel pe 27 Februarie 2013

… activitatea mea din blogãreala. Este a 1224-a postare.

In 4 ani incheiati…

Desigur, aceasta decizie imi va modifica si alte preocupãri cotidiene; greu de anticipat in ce fel…

Voi posta mai putin, posibil  mai consistent…; imi propun sã comentez pe alte bloguri cu mult mai mult.

Daca sunt  multe motive,  risc sa fiu neconvingator; redactez câteva:

1. sunt convins cã, din când in când, trebuie sã facem schimbari;

2. decât sã-mi dezamagesc cunoscutii prin  te miri ce idei si confidente, mai bine sã-i sustin cât pot, comentându-i la ei acasape vizionari,  pe oamenii implicati riscant si onest in  politica, pe artisti, pe cei cãrora le pasã

3. gazda blogului, WordPress-ul, mã…preseaza, tot mai insistent, sã mã modernizez, adica sã updatez aspectul paginii, sã afisez widget-uri…; nu vãd rostul…

…sunt haiosi:

Howdy! Your current theme, Andreas09, has seen an update in the form of a brand new theme, Able. For more information, check out our blog post introducing Able to the world

&

PS. N-am mai spus, si de data asta, ca am muuulte imprecizii si ezitari in folosirea calculatorului; mã supara si internetul; inclusiv cel fãrãfir (scump si inconsistent);

Apoi mai sunt vocabularul, gramatica…; mai demult, cunostintele mã atentionau telefonic si corectam; de un timp nu…;

…e drept cã,  prinzându-l pe câte unul la telefon,  il intrebam cum de il mai suporta pe …; s-au supãrat: ii certam pe banii lor…

Asadar, am semne clkare cã schimbarea e necesarã…

5 Răspunsuri to “Am câteva motive sã fac schimbãri in…”

  1. Mirela Pete said

    Mulțumesc în numele artiștilor! Mult succes! 🙂

  2. Dan Ghenea said

    Eu zic sa continuati…

  3. Zina said

    Te-ai gandit bine. Incepe schimbarea exact cu infatisarea blogului. Innoieste tema, cum ti-au recomandat cei de la wp, stiu ei ce spun. Ascunde arhiva, mai curata blogrollul, mai reorganizeaza paginile si meniul. Iti doresc spor la treaba !

  4. Gabriela said

    Deci momentul te-a determinat la o schimbare de atitudine. Foarte bine. Asta inseamna dinamica.

  5. Ulise said

    Mulţi ani înainte, Colega!

Lasă un răspuns

 
