Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Un banc vechi, cu un neamţ si un român,…

Posted by daurel pe 20 Februarie 2013

il copiez/selectez dintr-un noian de comentarii din ziarul Gândul:

Cica un neamţ vine sa studieze in România si se imprieteneste cu un român.
Dupa ce isi termina studiile, il invita pe român la el acasa. Românul ramâne uimit când vede o casa frumoasa, cu Mercedes la scara si il
intreaba cum de a reusit in asa putin timp sa se imbogateasca.
– Vezi podul ala ?, zice neamţul. Ei, din 10 saci de ciment, 2 ii luam eu, ca asa am invatat in România.
Dupa un an de zile, neamţul ii intoarce vizita românului si ramâne cu gura cascata cand vede o vila de 20 de camere, Ferrari in garaj si il intreaba cum a facut.
– Vezi podul ala ?, intreaba românul
Care pod ?, intreaba neamţul.

&

PS. Contributia mea: m-am strãduit sa „montez” câteva diacritice…; in special  la „a”-uri.

4 răspunsuri to “Un banc vechi, cu un neamţ si un român,…”

  1. CARMEN said

    tja 🙂 asta e viata!

  2. Zamfir POP said

    Bancul era vechi prin anii ’80 şi era cu un român şi un sovietic!

  3. daurel said

    @Carmen
    Viata de intreprinzatori.

    @Zamfir
    Aveam eu ceva banuieli…; ca cineva are memorie si …deontologie

  4. Zamfir POP said

    Moştenire de la tata, am o memorie teribilă … când e vorba de bancuri!
    Dar, consolează-te: se spune că, pentru un nou-născut, toate bancurile sunt noi!

Lasă un răspuns

 
