Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc.Numerologie:5

Posted by daurel pe 20 Februarie 2013

Postare inscrisa pe lista WW

NELU SAVII-  “De câte ori deschid fereastra, de-atâtea ori o închid”(foto-Elliott Erwitt)

NELU SAVII a spus: “De câte ori deschid fereastra, de-atâtea ori o închid

(foto-Elliott Erwitt)

12 răspunsuri to “Mfc.Numerologie:5”

  1. CARMEN said

    interesant calcul! dar… spune-mi si mie te rog, ce legatura are cu Miercurea fara cuvinte?

  2. Numerele vorbesc în locul cuvintelor.

  3. daurel said

    @Carmen
    Mi s-o fi parut…

    @Liviu Bimbea
    Multumesc !

  4. CARMEN said

    „Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care „să vorbeasca fără cuvinte” și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.”
    … deci întreb pe buna dreptate – unde e fotografia?!

  5. Diana said

    O fereastra care nu se deschide si – pe cale de consecinta – nu se inchide! 🙂
    Foto imi aminteste acele cladiri cu ferestre zidite, pe care le-am vazut de-a lungul timpului pe te miri unde. Si ma intrebam de ce au zidit ferestrele pentru a micsora intensitatea luminii si pentru a castiga ziduri! Dar mi-a placut ca au pastrat, in exterior, „arhitectura cladirii”…
    Zi frumoasa iti doresc!

  6. CARMEN said

    :))) aha! ce bine ca am trecut din nou pe aici! uite asa, admir si eu fereastra 🙂 Ce idee faina, îmi place camuflajul obloanelor 🙂

    Noapte buna, Daurel!

  7. elly weiss said

    Conexiunile sunt interesante. 🙂
    Partea de numerologie mi s-a parut utila 😉

  8. Așadar ai numărul 5, care e un număr destul de bun, vorbesc aici de Numerologie. Sunt pasionată de aceste Numere care ne coordonează tot, chiar dacă scepticii nu văd în ele decât simple numere. Și fotografia e interesantă. O zi frumoasă, Daurel! 🙂

  9. CELLA said

    amin!
    😉

  10. […] de Liviu Rebreanu – Capitolul VIII Copilul, CARMEN,Anca Miercurea fara cuvinte (8),Daurel Mfc.Numerologie:5,Diana Cum (mai) cersesc copiii,Elly Așteptându-l pe Don Quijote . .,Gând […]

  11. […] fara cuvinte (8),Daurel Mfc.Numerologie:5,Diana Cum (mai) cersesc copiii,Elly Așteptându-l pe Don Quijote . .,Gând […]

  12. daurel said

    @Carmen
    Ma gandesc daca Mfc-ww n-ar trebui sa fie fara comentarii

Lasă un răspuns

 
