Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pentru postarea de miercurea…

Posted by daurel pe 1 Februarie 2013

…ce urmeazã aveam in ciornã   imaginea de mai jos.

 

Sursa cea mai veche pe internet: 17 12. 2012, studenti la rromani,  Baia Mare; am gasit-o si pe situl Oameni-frumosi./18 01. 2013,

*

PS. Ideea mi se pare buna, insa cuvintele sunt aranjate cam in stil manelist…

Updatarea de sâmbatã dimineata:

Uneori nu apare imaginea; textul este: Ajutã-l Doamne pe dusmanul meu ! Dã-i viatã lungã sã asiste la succesul meu !

Ca sa fiu mai  sigur, republic imaginea si din alta sursa:

Asta da!! :)))
Foarte important:
Pentru prima oara incerc sã mã inscriu pe blogul Elly Weiss, alãturi de bloguri de mare notorietate.
Este vorba de initiativa HAPPY WEEKEND! – Ediţia 5.”
*
*

7 Răspunsuri to “Pentru postarea de miercurea…”

  1. CARMEN said

    tja… De gustibus non est disputandum! comparatia cu manelele mi se pare total deplasata!

  2. CARMEN said

    vin si eu cu un up-date: bineinteles, legata de Miercurea fara cuvinte… la asta m-am referit!

  3. daurel said

    @Carmen
    Imi convine sa inteleg ideea mea initiala: nu e o postare potrivita/recomandata pentru mfc

  4. Mirela Pete said

    Pisica, oricum, are dreptate. 😉
    Weekend cu bucurii, Daurel! 🙂

  5. ifim said

    Asta îmi place grozav, pentru că se aseamănă cu una din lozincile prietenilor mei, detectivii particulari Nono şi Baghi, de la firma „Marlowe şi Fii”, care sună aşa: să ne trăiască duşmanii, şi să murim noi, după ei!
    Happy Weekend!

  6. elly weiss said

    Foarte bine ai facut! Mai ales ca, uite, eu n-o stiam pe asta.
    Ci doar pe aia cu „sa moara toti dusmanii!” :)))

    Cred ca motanul are perfecta dreptate. Ar trebui sa fie si filozofia noastra de viata 😉
    Intelept motan! Ca toti motanii 😉

    Happy weekend iti doresc!

  7. daurel said

    @Elly Weiss
    E cumva mai…crestineste.

Lasă un răspuns

«
 
