Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc

Posted by daurel pe 23 Ianuarie 2013

Am ocazia ca (si) mâine sã fiu in primele rânduri  pe un blog renumit!

1toulise asig DSC00681

„Suntem asiguraţi” este titlul dat de  Zamfir pentru imaginea de mai sus;  am reusit s-o copiez de pe blogul lui Ulise.

6 răspunsuri to “Mfc”

  1. elly weiss said

    Da. E foarte faina.
    Eu am numit-o „Reasigurare” 😉 Ce spui?
    O noapte buna iti doresc!

  2. Diana said

    Super trupa canina! Nu simte umbrele din apropiere deci nu-i pericol! 🙂
    Umbra mica discuta cu umbra mare sa nu mai trimita cainii la culcare! Prea tarziu! Cainii dorm cu simt de raspundere!

  3. SARA said

    Ce „turmă” de căței! Bieții de ei!…:(
    O zi frumoasă!

  4. CARMEN said

    Pazita bine intrarea 😀

  5. daurel said

    @Elly Weiss,
    Autorul, Zamfir, a dat cateva explicatii pe blogul dumnealui; n-as indrazni sa-l supar…

    @Diana,
    Pozele lui Zamfir sunt intotdeauna multivalente !

    @Sara,
    Esti prudenta…
    E o haita!
    Domnul sa te aiba in paza !

    @Carmen,
    Asta l-a contrariat si pe Zamfir Turdeanu’; este intrarea la o firma de asigurari…

  6. Zamfir POP said

    # Elly Weiss: Mă vorbeşti prin vecini?! Abia asta mă supără! Poate, vrei să-ţi spun: „Urâtă”!?

Lasă un răspuns

 
