Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc.Pisici

Posted by daurel pe 7 Noiembrie 2012

Am bucuria sa mai inscriu o postare pe lista WW.

Sursa:pisici-vopsite

&

Nota: despre cãței a scris Zina.

Alte amãnunte despre vopsirea pisicilor le gãsiți in postarea mea despre Obama

11 răspunsuri to “Mfc.Pisici”

  1. CARMEN said

    :)) câta dragoste, câta simbioza…. câta prostie si lipsa de bun simt! Precis, individul cu 2 picioare, nici macar nu este scotian veritabil!
    Happy WW!

  2. Sunt haioase asa vopsite, dar nu stiu daca e ok sa ma amuz (pentru ca o fac :)) sau sa imi fie mila de animalute…
    O noua zi minunata!

  3. SARA said

    Haioase imaginile! 🙂
    O zi frumoasă vă doresc!

  4. Le-am văzut și pe cele de la ”Obama”… Cât de prost trebuie să fie un om ca să batjocorească astfel un animal ?… 😦

  5. daurel said

    @Carmen,
    Asa este.
    Scotienii sunt zgarciti, nu penibili…

    @Dianadalini,
    Cred ca este o scapare in legea care protejeaza aimalele…

    @Sara,
    Multumesc, la fel !

    @Zinaida Strinu,
    Mai cheltuie si banii aiurea…

  6. Mirela Pete said

    Sper că sunt prelucrări de Photoshop. Altfel ar trebui închis sau cel puțin vopsit definitiv.

  7. ellyweiss said

    🙂 Am vazut deja acele pisici vopsite. Am vazut si caini vopsiti. Ce sa zic? Multi oameni au cate o dambla. Si cum bietele animalute nu au nicio parere …ei fac ce-i taie capul.
    O pisica e frumoasa tocmai prin ceea ce este ea si cum este ca aspect. Nu stiu de ce sa strici asemenea armonie naturala superba. Fiindca nu vad alt animal mai frumos si mai armonios ca o pisica. Eu le iubesc foarte mult. Am si eu un motanel si niciodata nu mi-ar trece prin cap sa il nenorocesc astfel.

    O seara placuta iti doresc!

  8. […] la lectură pe: Alex Mazilu, Coolnewz, Cristi Milla, Daurel, Diverse, EuMieAlmeu, Geanina, Neuroanchiloza, Pato, Silving, Teo Negură, -X- și pe toți […]

  9. g1b2i3 said

    Credeam ca pisica e imbracata.Sincera sa fiu, nu cred ca as vopsi o pisica, nici alt animal, nici animalului nu cred ca-i place.
    Poate ma insel? 🙂

  10. Zamfir POP said

    Vopsite, pisicile devin un fel de … ciori vopsite!

  11. […] la lectură pe: Alex Mazilu, Coolnewz, Cristi Milla, Daurel, Diverse, EuMieAlmeu, Geanina, Neuroanchiloza, Pato, Silving, Teo Negură, -X- și pe toți […]

Lasă un răspuns

 
