Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Constat ca imi este indiferent…

Posted by daurel pe 6 Noiembrie 2012

…cine va fi presedintele SUA; poate am si un fel de suparare fata de Obama ca are ambasadori atat de enervanti…

Sursa:http://hazlii.net/pisici-vopsite

Am aflat de la Brudi ca o vopsire costa 15.000 de dolari (http://www.slideshare.net/Dragomara/cu-pisica-vopsit)

Un răspuns to “Constat ca imi este indiferent…”

  1. ellyweiss said

    Am constatat acelasi lucru si din acelasi motiv. Legat de presedintele USA.

    Sa arunci o avere pe asa ceva…hmmm…poate pentru ca blana nu se schimba prea mult…doar cate-o naparlire care habar n-am in ce procent o afecteaza.

Lasă un răspuns

 
