Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am fost premiat !

Posted by daurel pe 3 Octombrie 2012

Dovada se gaseste pe cel mai artistic  blog !

De cand cu intamplarea, din cauzã de emotie sau de trufie(!), n-am mai publicat; intre timp, talentata autoare care m-a onorat cu premiul a imbogatit  blogosfera dupa cum urmeaza: noi imagini din Italia, noi contributii la mitul androginului, un pod ce va aniversa curând 2000 de ani…

Era sa uit Clipele de Cluj…

Revin la premiu: iata societatea in care  am fost incadrat:

Aurora Georgescu-Stropi de suflet
CARMEN -Între vis și realitate
Cristi MillaBlog Personal
Diana Kundalini
Elly Blind Love
Gabi- 
My heart to your heart
Minnie-Letters from everywhere
Lolita Jocul ielelor în ipostaza zilnică a eu-lui
Ochii Verzi-Gândul meu pe foaie
pandhoraa-Pandhoraa
Roxana-Rokkssana s Blog
Sara-Gânduri ravașite
SilvingSiving
TuryBlog de Tury
Vania- Ioan Usca
Vero– Floarea de Loldilal
Vienela-Iubesc viața
-X-  Rezonante imposibile 2

Zina

8 răspunsuri to “Am fost premiat !”

  1. ellyweiss said

    Felicitari, Daurel! Sa ne felicitam intre noi 🙂
    Daca Mirela spune ca-l meritam…nu putem sa spunem altfel. Nu?
    O zi buna maine!

  2. Zina said

    Felicitări ! E un premiu binemeritat de tine. Sunt onorată să fac parte din societatea aceasta aleasă ! 🙂

  3. CELLA said

    FELICITĂRI!

  4. Zamfir POP said

    Felicitări! Şi … succesuri pe mai departe!

  5. […] Daurel.Am fost premiat ! […]

  6. g1b2i3 said

    Felicitari pentru premiu!in aceasta seara am aflat ca si eu am fost premiata de Mirela! 🙂

  7. vienela said

    Multumesc mult! Nu ma asteptam sa ma numar printre premianti si la tine.
    Felicitari pentru premiu!

  8. daurel said

    Servesc blogolumea !

Lasă un răspuns

 
