Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

„Beneficiul acestui episod este …

Posted by daurel pe 22 August 2012

acela că a scos la lumină cu cine avem de-a face. Din toată încleştarea am văzut exact cine sunt şi cum se manifestă actorii din teatrul “nostru”: Antonescu, Ponta, Şova, Macovei, Preda, Blaga, Ungureanu, Neamţu, etc.

Am văzut şi culisele şi rezervele aflate la încălzire.

Am văzut cum vine treaba cu statul român, cu instituţiile lui “reprezentative” şi cu… democraţia! Am văzut cum e cu Legea (de la Constituţie încoace!) potrivit căreia anularea voturilor a 7,4 milioane de români este, moralmente cel puţin, egală cu zero!

Am realizat inclusiv cum s-au “cîştigat” legislativele şi prezidenţialele din ultimele dăţi. Am văzut care ne sunt “aliaţii” externi şi în ce hal de colonizare am ajuns. Am văzut care ne sunt “societatea civilă” şi “opinia publică”. Cum am văzut care ne este şi presa, “a patra putere”, emfatic spus. Am văzut şi “ce se poate” şi “ce nu se poate” şi de ce!

Acum ar trebui să ştim ce aşteptări mai avem, cum le capacităm şi cui mai suntem dispuşi să acordăm o prezumţie de nevinovăţie”[…]

Am citat partea ce-mi convine din http://flaviusobeada.wordpress.com/2012/08/21/prezumtii-cu-oglinda-la-gura/

&.

PS.Nu cred ca toti politicienii  sunt la fel.

3 răspunsuri to “„Beneficiul acestui episod este …”

  1. […] CARMEN,Daurel,Diana,Elly,Florentina,Gabi,Lili,Lolita,Minnie,Ochii Verzi,Pandhoraa,Sara,Vania,Vanessa, Xaba, Zina. […]

  2. […] CARMEN,Daurel,Diana,Elly,Florentina,Gabi,Lili,Lolita,Minnie,Ochii Verzi,Pandhoraa,Sara,Vania,Vanessa, Xaba, Zina,Vero. […]

  3. […] CARMEN,Daurel,Diana,Elly,Florentina,Gabi,Lili,Lolita,Minnie,Ochii Verzi,Pandhoraa,Sara,Vania,Vanessa, Xaba, Zina,Vero. function ShowHide(divId){ if(document.getElementById(divId).style.display == 'none'){ document.getElementById(divId).style.display='block'; }else{ document.getElementById(divId).style.display = 'none'; } } function validateForm(id){ var x=document.forms['HiddenDiv'+id]['linkURL'].value; var y=document.forms['HiddenDiv'+id]['linkName'].value; var z=document.forms['HiddenDiv'+id]['linkEmail'].value; var reg = /^([A-Za-z0-9_-.])+@([A-Za-z0-9_-.])+.([A-Za-z]{2,4})$/; if (x ==''){ alert('URL must be filled out'); return false; }else if (y ==''){ alert('Name must be filled out'); return false; }else if (z != ''){ if(reg.test(z) == false) { alert('Invalid Email Address'); return false; } } } URL* (URL of your blog post)Name*Email( Submissions will close in 6d 19h 57m )Link tool by Inlinkz […]

Lasă un răspuns

 
