Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Având posibilitatea…

Posted by daurel pe 22 Iunie 2012

… sã mã informez pe internet, am cedat unui oaspete telecomanda televizorului.

Initial zicea cã vrea sa vadã meciurile de fotbal, insã când m-am dus sã-l intreb dacã are nevoie de ceva, era captivat de stirile de pe un post nefrecventat de mine.

Fiind curios ce zic jurnalistii preferati de mine, am schimbat canalul. Oaspetele nostru si-a pierdut imediat buna dispozitie…

Cu aceasta ocazie, am aflat cã „stiristii mei” sunt plãtiti sã mintã, sunt urâti, se exprima neinteligibil si repeta aceleasi demonstratii ca si cum s-ar adresa unor prosti…

Abia astept sã-i fac si eu o  vizita…

3 răspunsuri to “Având posibilitatea…”

  1. vienela said

    Am si eu pe cineva la care prefer sa merg rar, pentru ca are tot timpul tv-ul aprins pe un post care mie nu imi place. Ba chiar incearca sa ma convinga de relaxarea pe care o aduce acel post.

  2. Marycix said

    Nu ma mai uit la televizor! Nu mai stiu cine spune adevarul si cine nu…

  3. daurel said

    @Vienela:
    Se pare ca, dpdv politic, Romania este 50-50%; e imposibil de inclinat balanta….

    @Marycix:
    Eu ma uit; am impresia ca ma relaxez…

Lasă un răspuns

 
