Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

O atitudine sãnãtoasã, când …

Posted by daurel pe 26 Mai 2012

…cei din jur ne catalogheazã drept prosti, ar fi sa aplicam preventiv autoironia; asta sustine Andrei Plesu intr-un articol pus sub lacat de catre patronul Dilemei. Prin metode specifice azi am reusit sã citesc intreg articolul; dupa cum vedeti, am dat linkul riscând sã nu reveniti…Nici nu stiti ce pierdeti !

Tot azi am citit pe blogul Vienela:

“Un intelectual adevărat niciodată nu va spune “Proastă ai fost, proastă ai rămas”, ci va spune “Timpul nu are putere asupra ta!””

Am mai scris ca evit sa spun semenilor prost/proasta, desi se pare ca este expresia cea mai folosita in spatiul domestic actual…Acum am ocazia sa scriu inca o replica buna pe aceasta tema.

O doamna, cãreia sotul ii  zicea cam des ” proasto”, ii reamintea cã daca era nevasta unui preot, apelativul ar fi fost  „preoteaso”

&

PS. Pentru cei care  nu aveti chef sa-l cititi pe dl Plesu, nu-i cine stie ce pierdere; iata din cine citeaza:

Dostoievski, Însemnări din subterană: „Omul e prost. Fenomenal de prost!

Montaigne: „Încăpăţînarea şi fierbinţeala opiniei – iată cea mai sigură probă de prostie“.

Paul Valéry: „Prostia e incapacitatea de a te lua singur peste picior“

4 răspunsuri to “O atitudine sãnãtoasã, când …”

  1. vienela said

    Desi ai pus link catre articolul lui Plesu, am preferat sa raman aici, parca stiind ca voi afla ce era interesant pe acolo daca am rabdare. :))
    Multumesc pentru link-ul catre blogul meu.

  2. Zina said

    Ar fi interesant totuși să definești pe larg ”omul prost”…

  3. daurel said

    @Vienela:
    Totusi, articolul d-lui Plesu merita citit, recitit.

    @Zina:
    Sunt mereu tentat sa fac aceasta greseala… prosteasca !

  4. […] aestetica, Carmen, Cartim, Coolnewz, Costin Comba, Cristi Milla, Dan Vaideanu, Dana Diaconu, Dani, Daurel, Diverse, Dojo, Dragos Butuzea, IronicBlonde, Vulturesti și pe toți ceilalți iubitori de arte […]

Lasă un răspuns

 
