Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Inca un banc vechi

Posted by daurel pe 18 Mai 2012

Mi se pare ca blogul imi este citit (si) de cãtre cunostintele care imi furnizau bancuri pe mail; recunosc: le-am citat numele dupa ureche sau deloc…De un timp primesc pe mail, de la aceiasi oameni, doar retete de viata lunga si imagini din locuri  exotice insotite de muzica lui Vivaldi, Monteverdi si Beethoven; nu stiu ce vor sa demonstreze, sa induca…

Daca ar citi mai multe postari de-ale mele, ar deduce cã imi gãsesc (si) singur pe internet imaginile si muzica  care imi condimenteaza viata.

Iata imaginea ce mi-a plãcut azi:

(Un tânăr merge la preot:- Părinte, am venit să mă spovedesc.- Nu este nevoie, ţi-am citit blogul!)

Sursa:/2011/07/09/sa-mai-facem-putin-haz-de-necaz-bancuri/

12 răspunsuri to “Inca un banc vechi”

  1. Mirela said

    Unul din cele mai de actualitate, hai să recunoaștem! 🙂

  2. […] Clubului Poveștii Parfumate: CARMEN,  Aurora,Roxana,Daurel,Florentina,Gabi,Gabriela Elena, Vero, Vania,Lili,Lolita,Sara,Cati,Vanessa, Carmen DJ, […]

  3. vienela said

    Vechi, dar bun si inca valabil. :))

  4. zinnaidas said

    Hihi ! Dacă minte la spovedanie cum minte pe blog…

  5. E un paradox, oarecum, aici, caci cel mai greu imi pare, apropo de blog, sa TE spui. In rest, baliverne se insira, har Domnului, mult prea multe 🙂

  6. […] și vă invit să-i citiți pe: Cartim, Coolnewz, Costin Comba Foto, Cristi Milla, Dan Văideanu, Daurel, Diverse, Shayna, Teo Negură, tu1074, Vali-Dungha Foto, Vania și pe toți ceilalți iubitori de […]

  7. […] si zile bune: Daurel, G1B2i3, Lecturi, Mesterul 45.958950 23.570869 Share […]

  8. Zamfir POP said

    Nu mai plânge: ţi-am spus că toate bancurile sunt vechi.

  9. […] Gabi, Nicu Scutaru, Daurel, Lili, Ela Roseni, Lecturi recenzate. 45.731283 21.235517 Share this:StumbleUponDiggRedditLike […]

  10. […] Carmen,Daurel,Carmen DJ,Florentina,Gabi,Vania,Aurora,Roxana,Gabriela Elena, Vero,Lili,Lolita,Sara,Vanessa, Xaba,Karmapolice, Zina,Theodora. […]

  11. Sau „ti-am verificat facebook-ul” 😐

  12. daurel said

    @Mirela:
    Io mã dau anonim.

    @Vienela:
    Valabil pentru crestinii marturisitori…
    …si preoti internauti

    @Zina:
    minciuna are…trafic redus si comentarii bune de spam/gunoi.

    @Teo Negura:
    dupa cum se constata, mã cam expun…; anonim !

    @Zamfir:
    Tangui-m-as…

    @Devilishdesires:
    Neavând FB, am ales varianta cu blogul…

Lasă un răspuns

 
