Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am primit pe mail…

Posted by daurel pe 14 Mai 2012

glume despre bunici.

1.Discutie

-Bunicule, pe tine te-a facut Dumnezeu?

-Da, draga mea, Dumnezeu m-a facut, raspunde bunicul.

Cateva minute mai tarziu, fetita isi intreaba din nou bunicul:

-Bunicule, dar pe mine tot Dumnezeu m-a facut?

-Da, draga mea, raspunde bunicul.

Timp de cateva minute, fetita il studie pe bunic, iar apoi se uita la reflexia ei in oglinda. Bunicul ei se intreba ce-i trecea fetitei prin minte.

Intr-un sfârsit fetita zice:

-Stii ceva bunicule? Dumnezeu face o treaba mai buna in ultimul timp.

&

2.Trucuri

Cele mai bune bancuri cu bunici

-Ma bucur tare mult sã te vãd, bunico! Acum, tati ne va arata trucul ala de care zicea.

-Ce truc, puiule? intreaba bunica.

-Pai, l-am auzit pe tati, spunandu-i mamei, ca daca ne mai vizitezi o data, el o sa se urce pe pereti.

$

3. Varsta intrebarilor

Cele mai bune bancuri cu bunici,

Un bunic este intrebat de care  nepot:

-Bunicule, tu câti ani ai?

-Nu sunt sigur, il tachineaza bunicul.

-Uita-te la ce scrie pe chilotii tai, bunicule…Pe ai mei scrie de la 4 la 6 ani.

 %

12 răspunsuri to “Am primit pe mail…”

  1. Mirela said

    Ultima e teribilă, se reține! Amuzante, numai bune pentru o zi cam ploioasă, m-au binedispus! 🙂

  2. […] la leapșă: Auraș,CARMEN, Coolnewz,Cristi, Daurel,Florentina,Gabi,Vania,Gabi Cimpoca,Lili,Zina și cine mai […]

  3. vienela said

    Primul si al treilea sunt foarte bune, m-au facut sa rad. De fapt si al doilea e bun, dar l-am auzit de prea multe ori, in diverse variante.

  4. […] Daurel,Florentina,Gabi,Vania,Gabi Cimpoca,Lili,Zina și cine mai […]

  5. […] Daurel.Am primit pe mail… […]

  6. g1b2i3 said

    Bancul cu trucul e cel mai simpatic. 🙂

  7. Haha, il si vad pe mos cautand la budigai :)) Si primul, Daurel, mi s-a parut pe cinste 😉

  8. […] , Daurel,Florentina,Gabi,Vania,Gabi Cimpoca,Lili,Zina și cine mai […]

  9. romanianstampnews said

    Mulţumesc pentru zâmbet! 🙂

  10. eduarda said

    arata ca bunicu in tinerete ce tare

  11. cel mai tare bunic din lume si amuzant ,tine-o tot asa

  12. […] Daurel.Am primit pe mail… […]

Lasă un răspuns

 
