Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Judetele Arad, Alba si Timis…

Posted by daurel pe 20 Aprilie 2012

…publicã Buletine de avertizare pentru agricultura  pe un sit comun; tot acolo am gãsit articole de specialitate pentru plante de apartament, gazon etc.

Pânã acum stiam numai despre BistritaNews cã emite avertizari despre dãunatori.

Mai am in blogroll un sit cu informatii despre plante si animale domestice: hobbygradina; meritã consultat !

Am postat aceste linkuri dupã ce am constatat cv multi internauti au ajuns pe blogul meu cãutand  „stropirea pomilor”, „stropirea plantelor”…

Altfel,  planul meu era sã scriu in aceste zile cã nu l-am uitat pe Dinu Patriciu; omul are pãcatele lui, insã nu merita sã i se falimenteze firmele din Romania… Omul  repatriase câteva sute de milioane de euro; daca era lãsat in pace, ar fi adus si restul de vreo doua miliarde…

Sa le fie rusine blejnarilor !

2 răspunsuri to “Judetele Arad, Alba si Timis…”

  1. ginamihai said

    Sunteți constant- mă refer la grija pentru domnul Patriciu!

  2. daurel said

    @Ginamihai:
    Mi s-a parut ca ar fi un om cultivat, umblat in lume; credeam ca este mai orientat politic decat Tiriac…;
    de la Voiculescu, o bruta, nu ma asteptam si nu ma astept la nimic onorabil….

Lasă un răspuns

 
