Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Despre rugãciuni…

Posted by daurel pe 10 Aprilie 2012

…avem fiecare convingeri ferme; indiferent daca nu credem sau credem in puterea lor…

Fiind vorba despre religie, mi se pare potrivit sa fim intelegatori, deci sã empatizam cu cei cu care ne intersectam pe cale…

Toti care sustin cã practica toleranta mi se par aroganti…; adica se dau superiori si generosi, insa traseaza limite arbitrare…

Chiar si empatia poate enerva daca trece spre mila…

Scrisesem si alte opinii, dar le-am sters; prea erau sententioase…

Voi povesti ceva pe aceasta tema; sper sã reusesc.  Mã bazam pe copierea articolului de  pe un sit cu bancuri crestine, insa n-am gãsit ceea ce cãutam …

Consiliul unei parohii, intrunit in sedinta, ajunsese intr-un impas; spiritele erau aprinse, atmosfera era tensionata.

Un consilier a spus:

– Haideti sã facem o pauza si sa ne rugãm cu glas tare. Daca sunteti de acord, incep eu „Tatãl nostru”…

– Lasa-ma in pace domnule! Chiar nu putem fãrã asta ? zise indignat preotul.

7 răspunsuri to “Despre rugãciuni…”

  1. […] la fel de tăcuţi: Carmen, Daurel, Anacondele, Gabi, Mirela Pete, Lili, Imagini, Iulia Radu. 45.731283 21.235517 Share […]

  2. […] amintească de copilărie și vă invit să-i citiți pe: Dan Văideanu, Dana Diaconu, Dani, Daurel, Diverse, Dragoș Butuzea, Fosile și pietre, Shayna, SoriN, Teo Negură, tu1074, Tudor-Staupenet, […]

  3. Faina :))) Tocmai preotul, ca sa vezi! Mi-a placut abordarea, e un subiect serios si profund, ce oricum l-ai suci, aduce o multime de sensibilosi aproape…

  4. […] 30 iulie 1746), pictor italian rococo,  miercurea in imagini – 46 – springtime,  Copacul, Daurel,Facebook are Ztiri-cooL, RETETE DE PASTE – Sarmale in foi de varza acra […]

  5. Marycix said

    Buna initiativa consilierului…

  6. ginamihai said

    Am „cules„-
    Mila este o mişcare de simpatie prin care depăşim propriul nostru eu; în loc de a mări suferinţa, ea o împarte, cu alte cuvinte, în două şi contribuie la promovarea unei duble satisfacţii: aceea pe care eul nostru, într-un mod general, o încearcă prin faptul largii sale participări la stările psihice ale altuia şi aceea pe care o încearcă altul, pentru că vede în mila căreia el îi este obiect, manifestarea unei sincere iubiri şi a unei profunde participări.
    M. Scheler

  7. daurel said

    @Teo Negura:
    Am descoperit ca si oamenii religiosi au umor; poate e bine sa adaug: „unii…”

    @Marycix:
    Uneori depinde de cel ce conduce sedinta…

    @Ginamihai:
    Daca mila este insotita de dragoste, am auzit ca este OK…

Lasă un răspuns

 
