Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Când auzi despre cineva cã este persuasiv,…

Posted by daurel pe 6 Aprilie 2012

…dupa cum confirma si domnul Vania, nu stii dacã e de bine sau de rãu...

Acest frantuzism mi-a venit in minte, dupa ce  am achitat o sumã mãricica pe un sac de graunte dietetetice necesare cãtelusei cu diabet.

Le cumpãr mai ieftin de la cabinetul veterinar unde toti patru medicii ne-au fost convins,  in toamna, sã nu recurgem la eutanasiere. Atunci nu stiam cã hrana si injectiile pe o luna costa cât doua eutanasieri…

Tot drumul, cu sacul de 14 kg in spinare, am analizat  tactica veterinarilor.

Degeaba se strãduiesc sã retina numele câinilor si stãpanilor; degeaba ii lauda, ne lauda…; ceva e putred in Danemarca: vetrinarii mei amintesc mereu faptul cã au in grija si câinii domnului senator(?)  Vadim Tudor; asta trebuia sã mã facã prudent de la inceput…

Azi am aflat cã au comision 20 % de la firma distribuitoare de hrana pentru animale…

PS. Cãtelusa cu diabet nu este in avatarul blogului meu; deocamdata…

9 Răspunsuri to “Când auzi despre cineva cã este persuasiv,…”

  1. Tema articolului este bună. Mă întreb însă dacă, pierderea vieții câinelui diabetic nu vă afectează ?
    Eu am suferit cumplit la moartea cățelușei mele pe care nu a putut s-o salvaze medicul ei veterinar cu toate lacrimile mele.

  2. […] invit sa citeasca si va invit sa-i cititi pe: Dan Văideanu, Dana Diaconu, Dani, Daurel, Diverse, EuMieAlmeu, Fosile și pietre, Gina și pe toți ceilalți iubitori de lecturi și arte […]

  3. Zina said

    Daurel, nu te supara, nu pot vedea lucrurile decat din perspectiva celui care si-ar fi dat si pielea de pe el sa faca sa-i mai traiasca credinciosul prieten, mai adevarat decat toti prietenii-oameni. I-am fi cumparat tone de orice catelului nostru, a carui zi ar fi fost alaltaieri si care a murit anul trecut, chiar de Florii… ne-eutanasiat.

  4. daurel said

    @Dictaturajustitiei:
    Deocamdata cainele traieste la regim: fara carne…

    @Zina:
    Incerc sa pun oamenii unde i-a pus Creatorul. Cat ma duce capul…

  5. […] Daurel, G1B2I3, Grup, Luna Patrata, Mesterul Manole, Zamfir 45.958950 23.570869 Share […]

  6. ginamihai said

    V-au dat de lucru persuasivii!

  7. daurel said

    @Ginamihai:
    Cred ca sunt ultimii persuasivi cu care discut.

  8. […] invit sa citeasca si va invit sa-i cititi pe: Dan Văideanu, Dana Diaconu, Dani, Daurel, Diverse, EuMieAlmeu, Fosile și pietre, Gina și pe toți ceilalți iubitori de lecturi și arte […]

  9. […] invit sa citeasca si va invit sa-i cititi pe: Dan Văideanu, Dana Diaconu, Dani, Daurel, Diverse, EuMieAlmeu, Fosile și pietre,  și pe toți ceilalți iubitori de lecturi și arte […]

Lasă un răspuns

 
