Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cândva recomandam insistent…

Posted by daurel pe 5 Aprilie 2012

…anumite articole de pe internet; din evidentele mele rezulta ca cititorii mei fideli nu urmau acele linkuri; probabil ofeream esenta informatiei si era suficient…

Azi am citit cu interes despre tarile in care localnicii se simt bine; probabil si oaspetii au aceleasi senzatii, desi acest aspect nu e abordat explicit.

Vã spun, doar, cã in primele 20 nu figureaza Franta, Germania, Italia, Spania…

Mai adaug:  Rep. Moldova este inaintea României…

PS. Ca fapt divers, mentionez ca azi am cautat cu folos Monumentul gargaritei din Alabama; poate vreo insecta va salva candva si Romania…

4 răspunsuri to “Cândva recomandam insistent…”

  1. ginamihai said

    m-am întristat de-a binelea..80?
    p.s. să știți că mi se pare o eroare în privința londonezilor, mi s-au părut veseli.

  2. ginamihai said

    p.s. nu mai știu pe ce loc sunteți în zelist.

  3. Zina said

    Frumos lucru să onoreze gărgărița aia. Asta înseamnă să privești lucrurile și din altă perspectivă, bravo lor !

  4. daurel said

    @Ginamihai:
    Desi n-am calatorit prin lume, clasificarea mi se pare corecta.
    PS. In Zelist sunt la locul meu: in jurul pozitiei 2600.

    @Zina:
    Auzisem mai demult de intamplare, insa n-am gasit relatari in romaneste.

Lasă un răspuns

 
