Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Primesc pe mail…

Posted by daurel pe 24 Martie 2012

…din ce in ce mai putine glume; predomina retetele de viata lunga si fericitã; nu stiu sã le descarc, deci nu le pot oferi bloggerilor; cred cã se gãsesc pe undeva pe internet…Cei care-mi trimit e-mailuri nu sunt bloggeri, deci n-au productii proprii…

Cu greu am putut selecta câteva bancuri…

(Contributia mea consta in adaugarea unor diacritice)

Care sunt fazele realizãrii unui proiect?
1. Entuziasm.
2. Sudoare.
3. Deznãdejde.
4. Cautarea vinovatilor.
5. Pedepsirea nevinovatilor.
6. Premierea celor care n-au avut nicio treaba cu proiectul.

*

In orice localitate din România , daca mergi pe singurul drum fara gropi, ajungi la casa primarului.

*

Anul 2020, ora de româna.
– Si, copii, amintiţi-va legea de baza a punctuatiei: dupa semnul smile, nu se pune virgula!

*

Noapte de iarna, viscol. Un brutar tocmai voia sa inchida magazinul, când intra pe usa un client infrigurat care voia sa cumpere un cozonac.
– Sunteti insurat, domnule? intreaba brutarul.
– Bineinţeles! Dar ce, credeti ca mama m-ar fi trimis la cumpãrãturi pe o vreme ca asta?!

*

Un cersetor suna la o usa si ii deschide o gospodina iritata, cu miinile in solduri, pusa pe scandal:
– Ce mai vrei, bã, si tu, ratatule?
– Pãi stiti, daca ati avea niste sticle goale de bere, pe care le-as putea vinde …
– Arat eu ca si cum as bea bere ?!
– Aaaa … atunci niste sticle goale de oţet !?

5 răspunsuri to “Primesc pe mail…”

  1. vienela said

    dar ce,credeti ca mama m-ar fi trimis la cumparaturi pe o vreme ca asta?bun asta si adevarat.imi place mult ce am gasit aici,te-am bagat in blogroll.succes in continuare.

  2. Prefer bancurile, altor rețete! Am râs! :))
    O săptămână cu haz îți doresc! 🙂

  3. ginamihai said

    Dacă îți latră cîinele la ușa din spate și nevasta țipă la ușa din față, cui dai drumul prima dată ?

    -Câinelui, normal, că el o să tacă după ce intră…

    ………………

  4. Bijuterii said

    Mi-a placut cel cu calatoria imaginara in viitor. :))

  5. daurel said

    @Vienela:
    BIne ati sosit !
    Multumesc pentru aprecieri.

    @Mirela:
    Deja simt o anumita criza si in productia de glume…

    @Ginamihai:
    La noi in casa intra cate 2-3 caini pe fiecare usa; nu exagerez…

    @Bijuterii:
    Viitorul suna bine…

Lasă un răspuns

 
