Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Perspective

Posted by daurel pe 23 Martie 2012

Initial voiam sa titrez Despre viziuni; meritã sã urmati linkul spre viziuni; e amuzant !

Viziuni avem toti; problemele apar in actiune si in …inactiune. Desigur, inainte de orice trebuie stabilit de unde provine viziunea.

Cel mai usor este de analizat viziunile altora; mã gândeam sã scriu numai despre viziunile celor cu talent dovedit; nu  bãnuiam cã intre viziune si cultura, spiritualitate, exista o legatura subtilã si periculoasã; iatã ce spune un „meserias”:

Nu trebuie să vă închipuiţi că, dacă o persoană posedă calităţi mediumnice, poate avea acces la toate regiunile lumii invizibile; nu, ea nu va vedea decât ceea ce corespunde stării sale de conştiinţă, gândurilor, sentimentelor sale. Clarvederea este dată fiecăruia în funcţie de gradul său de evoluţie; acela care se împotmoleşte încă în regiunile inferioare ale planului astral, va întâlni numai entităţi care populează aceste regiuni şi va suferi.( în Incursiune în invizibil)

Bulgarul (?)Aivanhov se refera la suferinta clarvazãtorilor; eu mã gândesc la popoarele nevoite sã suporte viziunile unor politicieni inevoluati...

In final ajung si la cei cu talent dovedit:

Iadul începe in ziua cand Dumnezeu ne acorda o viziune clara tuturor, a lucrurilor pe care le-am
fi putut realiza, a tuturor darurilor pe care le-am irosit, a tuturor lucrurilor pe care am fi putut sa
le facem dar nu le-am facut ” (Gian Carlo Menotti)

Speranta moare ultima. (proverb romanesc)

&

PS. Am  scris despre rai si iad si altadata; revin azi deoarece este un sezon special;

…ca toate sezoanele, ca toate zilele, ca toate postarile;

poate-i foloseste cuiva…

3 Răspunsuri to “Perspective”

  1. Stii, pana la urma, pana si concasorul universal, tot de la fir de nisip incepu a tusi 😉

  2. ginamihai said

    Citindu-vă, m-am gândit , fără să vreau, bineînțeles, la Creangă-chestia despre- sărac ca azi, ca ieri și ca de când mă știu , n-am fost niciodată.

  3. daurel said

    @Teo Negura:
    Istoria ii retine, cat ii retine, doar pe cei care n-au renuntat…

    @Ginamihai:
    asa este: acest sezon, al postului mare, este cam sarac bloggeristic…

Lasă un răspuns

 
