Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bancuri cu evrei

Posted by daurel pe 3 Martie 2012

Le public in amintirea prietenilor mei evrei; a celor care si-au recunoscut apartenenta, dar si a celor care si-au schimbat numele in speranta unei vieti mai bune…

Comerţ

Raşela către Iţic:

– Iţic, de când suntem noi împreună, tu nu mi-ai cumpărat niciodată nimic.

– Dar, Raşela, n-am ştiut niciodată că ai ceva de vânzare!

&

Poveste

– Moişte, tu eşti un om cu carte; de ce te laşi umilit de patronul tău bogat, dar prost ca noaptea?

– Asta aşa e de când lumea: dacă vrei să mulgi vaca, trebuie să te apleci.

&

Crăciun

– John, cum aţi petrecut Crăciunul?

– Am făcut un pom de Crăciun, l-am umplut cu jucării şi tare ne-am bucurat.

– Şi tu, Jimmy?

– Am făcut un pom de Crăciun, am cumpărat o mulţime de jucării, şi tare ne-am bucurat.

– Dar tu, Nathan?

– Noi avem o prăvălie cu jucării şi ne-am uitat la rafturile goale, şi tare ne-am bucurat.

&

Tabloul

-Domnule pictor, aş vrea să-mi faci portretul.

-Cu plăcere, doamnă Blum.

-Şi cât mă va costa?

-Două mii de shekeli, doamnă.

-Aş vrea s-o pictezi şi pe fetiţa mea de cinci ani, cât mă va costa asta?

-Tot-atâta.

-Dar ea este atât de mică.

-N-are a face; fiecare tablou costă două mii.

-Bine, atunci să faceţi un singur tablou, o voi ţine pe fetiţă în braţe

&

Dedicatie pentru Ulise, care-i prea tânãr pentru a fi cunoscut evrei

Autobuzul pleacă din staţie, iar după el aleargă o doamnă strigând:
– Oameni buni, opriţi vă rog autobuzul că întârzii la lucru !
Pasagerii îl roagă pe şofer să oprească, doamna se urcă şi spune bucuroasă:
– Am reuşit… Biletele la control !

3 răspunsuri to “Bancuri cu evrei”

  1. Ulise said

    Ham! Ham!

  2. Emahategan said

    Ehe!!!Nu degeaba au ajuns sa conduca Lumea!

  3. CARMEN said

    :))
    sa ai un sfârsit de saptamâna agreabil!

Lasă un răspuns

 
