Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miecurea fãrã cuvinte. Câte bordeie,…

Posted by daurel pe 29 Februarie 2012

…atâtea obiceiuri. Bordeiul ecologic de mai jos a costat 3000 de lire sterline; stirea e veche, dar acum, cu primavara, poate deveni actuala…

http://www.libertatea.ro/typo3temp/pics/10_84_93f240c2b6.jpg

Ideea mi-a dat-o  Brudi din Brad(HD),  participant la fotografierea tuturor bisericilor din România; in satul meu natal n-a ajuns inca, dar a prins cateva imagini din locurile unde mã reculeg de un timp.

Multe alte fotografii gãsiti pe blogul Doamnei Carmen din Germania.

 

12 răspunsuri to “Miecurea fãrã cuvinte. Câte bordeie,…”

  1. Emahategan said

    Daca este dotat si cu baie in interior,atunci mi-ar placea si mie.

  2. rokssana said

    un bordei foarte ecologic…

  3. CELLA said

    bordeiada ori bordellezada
    lume-ai de-a dura,cam clar, da-şi revine ea
    cu ori fără noi
    toate-s trecătoare

  4. CARMEN said

    :)) Fiecare-i fericit cu ce cunoaste.
    Happy WW!

  5. Fără poză-

    Un maniac a stropit zece mii de dolari cu otravă, i-a pus în plic și i-a donat unui azil de bătrâni.
    Au murit 5 deputați, primarul și asistenta lui.
    Niciun bătrân n-a avut de suferit!

  6. Mirela said

    Daurel, ăsta da bordei! Acum e agitația cu ecologicul, dar va trece, că toate ”trendurile” au pățit la fel! O seară bună! 🙂

  7. […] Daurel.Miecurea fãrã cuvinte. Câte bordeie,… […]

  8. Sara said

    Nostim bordeiul… O fi ecologic, dar trebuie să ai și puțin confort… 🙂
    Seară frumoasă vă doresc! 🙂

  9. abbilbal said

    Foarte interesant proiect.

  10. daurel said

    @Ema,
    am dat in text un link spre situl proprietarului: http://www.simondale.net/house/; nu vad nici o problema in amenajarea unei bai…

    @Rokssana,
    asa pare; sper ca nu e reclama ordinara…

    @Cella,
    exact asta-i ideea ecologistilor: sa nu lasam prea multe urme ale trecerii noastre…

    @Carmen,
    nu m-am gandit pana acum la asta; pare adevarat.

    @Incertitudini,
    e o stire ciudata; pare minune…

    @Mirela,
    nu e pe gustul meu, insa ideea de trai linistit ramane…

    @Sara,
    Sa ai bucurii !

    @Abbilbal,
    Este model englezesc; in Romania sunt posibile si alte structuri, alte materiale…

  11. Zamfir POP said

    Mi-as dori un astfel de bordei.

  12. daurel said

    @Zamfir,
    Si eu; am numai probleme cu locatia. Mi-ar conveni intr-o livada a unui om gospodar dint-un sat transilvanean, banatean, bihorean…

Lasă un răspuns

 
