Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Desi declaratiile de principii sunt riscante,…

Posted by daurel pe 27 Februarie 2012

…la inceputul blogarelii am comis aceasta greseala; mai mult, recent  am recidivat: am actualizat declaratia.

Totusi, din experienta mea de privitor, am constatat ca persoanele care-si declara principiile, indiferent de pozitie, intra in vizorul societatii; daca sunt bloggeri va spori traficul; pentru observatorii curiosi este o buna ocazie de a-i prinde cu vreun derapaj…

Nu mã refer la derapajele persoanelor publice; la acel nivel inconsecventa se numeste interes national…

Voi exemplifica cu o gluma:

Un baietel privea atent la un preot care-si repara gardul de la gradina.

– De ce ma privesti asa de atent, fiule? intreaba preotul.

– Vreau sa aflu ce zice un preot cand isi da cu ciocanul peste degete!

Parca ar mai merge niste glume; iata-le:

-Doamna profesoara!, am o intrebare, striga un elev curios…

-Spune, se auzi glasul profesoarei 

-Cat timp au stat Adam si Eva in rai?

-Pana toamana, raspunse profresoara.

-De ce?, intreba tinerelul mirat .

-Atunci s-au copt merele. 

**

Adam si Eva se plimbau prin Paradis. Eva intreaba:

– Adam, ma iubesti?

Adam rãbufneste:

– Am vreo alternativa?

5 Răspunsuri to “Desi declaratiile de principii sunt riscante,…”

  1. […] invit să-i citiți pe: Coolnewz, Costin Comba, Cristi Milla, Dan Văideanu, Dana Diaconu, Dani, Daurel, Dragoș Butuzea și pe toți ceilalți iubitori de arte și lecturi […]

  2. CARMEN said

    :)) mi-a placut exemplul!
    mai exista si un proverb: „Fiecare pasăre pre limba ei piere”.

  3. Se spun bancuri și în postul Paștelui?

  4. daurel said

    @Carmen,
    Ma bucur!

    @Incertitudini,
    am dat si linkul: sunt glume crestine; altceva nu stiu.

  5. […] invit să-i citiți pe: Coolnewz, Costin Comba, Cristi Milla, Dan Văideanu, Dana Diaconu, Dani, Daurel, Dragoș Butuzea și pe toți ceilalți iubitori de arte și lecturi […]

Lasă un răspuns

 
