Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Test de sinceritate.Din motive de promovare (a blogului)…

Posted by daurel pe 20 Februarie 2012

… voiam sa titrez „test pentru bugetari”.

De lunea pânã joia, intre orele 9 si 17,  am multi vizitatori bugetari; vinerea mai putini, iar in weekend deloc; se pare ca bugetarii nu stau pe net in timpul lor liber…Probabil nici n-au nevoie de internet la domiciliu…

Acum, despre testul de mai jos: este perfect adaptat cuvintelor românesti, deci nu va ganditi la notiuni …irlandeze; apeleaza la logica simpla; eu am renuntat dupa ce m-am gandit un minut, fãra folos, la alfabet…; desigur, am recunoscut: nu sunt bun de dascal in Irlanda !

Va sugerez ca dupa un minut, inspirat sau nu, sã cautati REZOLVAREA  urmând  linkul indicat in finalul postarii

SUCCES !

****
*

13 Răspunsuri to “Test de sinceritate.Din motive de promovare (a blogului)…”

  1. că tot face zelistul niște „scheme„..

  2. Zina said

    Trebuie inspirație și pentru astea ! 😉

  3. […] Amza,Doru,Gabi,Gabriela Elena,Lili,Karma, Max,Rokssana,Sara,Shayna,Aurora,Daurel,Teo Negura. De citit […]

  4. Brudi. said

    1. L M M J V S D

    2. 545 +5 = 550 La primul + se pune o diagonala in partea stanga sus; se
    uneste partea de sus a liniei verticale cu partea satnga a liniei
    orizontale, din + se face 4.

    3. ORICE

    4. Se deseneaza un patrat in care se pun 3 linii in interiorul lui.

    Problema am rezolvat-o mai repede, scrisul a durat mai mult de un minut.

  5. romanianstampnews said

    Eu unul am două… „vârfuri”, unul pe la 9-11 dimineaţa (cei care nu prea au de muncă probabil), iar celălalt mai pe seară, unde predomină cei de pe afară.

  6. […] https://daurel.wordpress.com/2012/02/20/test-de-sinceritate-din-motive-de-promovare-a-blogului/ […]

  7. […] https://daurel.wordpress.com/2012/02/20/test-de-sinceritate-din-motive-de-promovare-a-blogului/ […]

  8. […] https://daurel.wordpress.com/2012/02/20/test-de-sinceritate-din-motive-de-promovare-a-blogului/ […]

  9. […] https://daurel.wordpress.com/2012/02/20/test-de-sinceritate-din-motive-de-promovare-a-blogului/ […]

  10. g1b2i3 said

    Un test pe care l-am vazut rezolvat la Gina.Cat de simplu e dupa ce-l vezi rezolvat! 🙂

  11. […] Daurel.Test de sinceritate.Din motive de promovare (a blogului)… […]

  12. CARMEN said

    ping 🙂

  13. daurel said

    @Incertitudini,
    sunt curios cati bloggeri au descifrat procedurile de promovare in Zelist

    @Zina,
    inspiratie si experienta… in rebusistica

    @Brudi,
    nu cumva l-ai mai vazut undeva ?

    @Romanianstampnews
    ma bucur ca mi se confirma „cercetarea”

    @G1b2i3,
    am dat un link spre acel blog in postare !

    @Carmen,
    multumesc! chiar am nevoie, deoarece ma rostogolesc in ZeList…

Lasă un răspuns

 
