Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

La gestionarea emotiilor…

Posted by daurel pe 9 Februarie 2012

…nu prea m-a dus gandul decat la o vârsta târzie; sper sa nu fie  prea târziu.

Deocamdata nu indic sursa, ci aberez despre ceea ce am inteles eu: nu-i simplu nici sa ne „citim”, propriile emotii, nici pe ale altora; autorul sugereaza invatarea, „alfabetizarea emotionala„;  eventual asistata…; se pare ca autorul are cabinet…

Emotiile  ne consuma multa energie si in final ne imbolnavesc; inclusiv fizic…

N-as zice doar despre emotiile negative; si prea multa bucurie si veselie poate fi catastrofala…Ma gandesc la soferii iadului …; si nu numai la filmul cu acest titlu…

Mã intrebam cum am rezistat fãrã a cunoaste teoria; probabil am actionat instinctual; mai sigur este cã m-a ferit Dumnezeu…

Privind in urmã, indraznesc sã spun ca multi cunoscuti practicau protectia emotionalã: din educatie? din instict?…Nu stiu, insa imi amintesc cum evitau sistematic situatiile generatoare de emotii negative. Eram tentat sa descriu acele situatii…Nu descriu nici distractiile  cãutate cu disperare…

Trec la  teoria blogãrelii, deoarece mizeaza  pe emotii.

Chiar daca postãm simple informatii, transmitem emotii; poate inconstinti…; eu, in general, imi propun sã transmit incredere; uneori incerc chiar sã stârnesc zâmbete…Probabil chiar stãruinta/strãduinta aceasta  stârneste zambete; nu-i bai…

Nu cred cã vãru-meu, intors dintr-o cãlãtorie in SUA, voia sã provoace voie bunã in tramvai, când m-a intrebat cu voce tare: Aurele, te-ai gândit vreodata cum se traduce f**k You?.Si azi cred cã voia sã se dea destept si informat…Adevarul este cã a facut toate excursiile posibile inainte de 1989; eu sunt convins cã nu i-au folosit..; pânã acum…

E dificil de selectat ceva nemaipomenit; de o vreme lumea este sufocata de informatii rãscomentate din toate domeniile; o posibilitate ar fi sa le povestim altfel, prin alte asocieri, din alt unghi; ideal ar fi sa avem consilieri pe probleme si un sef al acestora care sa ne prezinte doar ceea ce ne-ar influenta soarta;  pentru asta trebuie sa renuntam la transportul in comun si la bârfele cu vecinii…Nu mã pot proiecta intr-o astfel de lume; desi unii, din acea lume, fac parte (si) din…blogolume.

Am promis  sursa de(spre) emotii; iat-o: https://danghenea.wordpress.com/2011/06/30/stiu-sa-mi-citesc-emotiile/

9 răspunsuri to “La gestionarea emotiilor…”

  1. Mie îmi plac bancurile cu ardelenii. Sunt tonifiante!

  2. CELLA said

    interesant ‘test’, greu ‘citibil’ 😉

  3. O lume lipsita de emotie e lipsita de nerv, adica inerta. Asa ma duce pe mine capul acum 🙂 Multumesc, Daurel!

  4. […] psi, vizualw,vania, daurel, schtiel, […]

  5. De multe ori nu-i intelegem. De foarte multe ori nu ne facem intelesi.

  6. Eu incerc de fiecare data sa transmit emotii…

  7. daurel said

    @Incertitudini,
    deocamdata ardelenii isi ling ranile provocate de Boc si acolitii

    @Cella,
    cred ca intentionat a dat numai niste momeli; promotie…

    @Teo Negura,
    emotiile vor dainui, sunt benefice; conteaza ponderea, durata, …Asta am dedus eu.

    @Albinuta,
    se pare ca sunt tehnici pentru accentuare sau atenuare; psihologie…

    @Luna Patrata,
    asta ziceam si eu; unii considera ca vreau sa-i influentez; n-am eu talentul…

  8. […] Androxa, Dana Pătrănoiu, Daurel, Ela Roseni, Gabi123, Gabriela Elena,  Gabriela Raza, Gabriela Savitsky, Imagini, Popa Ţeapă, […]

  9. […] La gestionarea emotiilor… […]

Lasă un răspuns

 
