Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miercurea fãrã cuvinte o puteti …

Posted by daurel pe 1 Februarie 2012

…viziona integral joia dacã accesati aici !

Nici in celelalte zile nu veti fi dezamagiti…

4 răspunsuri to “Miercurea fãrã cuvinte o puteti …”

  1. CARMEN said

    :)) elegant mod de a participa la Miercurea fara cuvinte! 😉

  2. abbilbal said

    Un mod original de a participa la miercurile tăcute.

  3. Peter said

    Îmi place ideea, poate o voi aplica şi eu. 🙂

  4. daurel said

    @Carmen,
    as vrea sa se remarce (si) faptul ca nu m-am limitat numai la WW…

    @Abbilbal,
    acum, fie vorba intre noi, mi-am dat seama ca nu prea am imagini; doar cateva cu Udrea si Basescu, insa le pastrez pentru vremurile decisive.

    @Peter,
    este riscant; am cautat sa fiu ultimul pe lista; „cei din urma vor fi …”

Lasă un răspuns

 
