Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Am gresit, dar …

Posted by daurel pe 20 Ianuarie 2012

…numai partial; sau imi vine greu sa recunosc…

Iata cateva situatii  recente apreciate partial gresit.

1. Ziceam ca protestele populare de pe 17 ianuarie sunt la nivelul maxim de care sunt in stare românii; manifestatia de ieri a fost si mai si…

Unii cititori vor sustine cã partidele confiscã protestul; ieri am aflat mai multe despre acest „pericol” discutând intâmplator cu persoane apropiate; mai bine nu discutam: am constatat ca sunt inconjurat de oameni care-l compatimesc pe Traian Basescu…Desigur, sunt dintre cei care nu citesc bloguri…

Am gresit ca nu am subliniat ca pe 17 ianuarie a fost maximul ce poate da „societatea civila”: un fel de Hyde Park , adica un ţarc inconjurat de jandarmi cu simtul umorului !

2.Sunt nevoit sã admit cã nu credeam in capacitatea de mobilizare a liberalilor; stiam din presa ca PSD-ul are structuri puternice, agitatori, organizare…; nu ma asteptam ca liberalii sa reuseasca  mobilizarea promisa…

Ieri s-a intamplat mai mult decât speram; deja se detaseaza un lider…; un lider liberal adevarat, nu traseist; acum ar  fi bineveniti banii lui Patriciu…

Sper sa le vina mintea la cap tuturor celor care pot sprijini debarcarea  capitanului de pe  pluta aflata in deriva.

3. De fapt trebuia sa incep prin a-mi cere iertare lui Ulise cã nu l-am vizitat si incurajat; daca va citi postarea mea subliniata mai sus, poate  va sesiza ca am o catelusa cãreia ii fac injectii de doua ori pe zi; adaug acum: cam fara sperante, deoarece diabetul este dat pe viata…

Lasă un răspuns

 
