Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miercurea fãrã cuvinte

Posted by daurel pe 18 Ianuarie 2012

Pentru WW de azi am preluat de pe blogul ISTORII REGASITE; nu din  cea mai buna si mai actuala postare

Timiditatea – un defect al oamenilor mari; tupeul – defectul oamenilor mici. 

Maurice Coyaud

4 răspunsuri to “Miercurea fãrã cuvinte”

  1. Lumea scăpată printre degete..

  2. CARMEN said

    o privire jucausa?! o privire provocatoare?! o privire încarcata de teama?!… cine poate sti? o fotografie interesanta, ca un cadru dintr-un film…
    Happy WW!

  3. daurel said

    @Incertitudini,
    am pus si eu ce am gasit; mizez mai mult pe cuvinte…; ma simt prost ca n-am imagini din gospodarie; poate dupa ce ma mut la tara…

    @Carmen,
    se voia timiditate, insa pare jucata…

  4. Peter said

    Pe profesorul Oprea îl urmăresc şi eu, a avut câteva articole care mi-au plăcut mult.

Lasă un răspuns

 
