Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Peste vreo zece ani…

Posted by daurel pe 17 Ianuarie 2012

…milioane de români vor afirma cã au fost in strada in ziua de 17 ianuarie 2012.

Eu n-am fost nici azi, nici in zilele trecute…; ultimele mele doua manifestatii au fost pentru  onorarea  Regele Mihai, respectiv a papei Ioan Paul al II-lea; la ambele am fost cu sotia,  fiicele si prietenii.

Dupa cum am vãzut la tv, azi a fost o zi deosebit de reusitã pentru democratie; prea frumoasa pentru a se repeta…; manifestatiile vor continua, insa n-au cum sa fie mereu amuzante…; ca multa lume, cred si eu in debarcarea lui Bãsescu inainte de data planificata de el …

Puteam sa ajung si eu in Piata Universitatii in fiecare zi dupa ora 21, insa mi-a fost lene…

Totusi, daca noua generatie va cere instaurarea monarhiei, voi fi in strada la orele potrivite cat va fi necesar…; chiar daca vom plãti  pe cineva sã ne  ajute  la injectiile necesare unei sãrmane cãteluse cu diabet.

PS. Sper ca n-am scris vreodata pe blog ca am fost in 1990 in Piata Universitatii…A devenit o banalitate…Doar Ion Iliescu si Mircea Dinescu nu pot sa se laude cu asta, deoarece au fost foarte vocali in ponegrirea golanilor; cam ca Baconschi in aceste zile…

6 răspunsuri to “Peste vreo zece ani…”

  1. Peter said

    Pe mine mă amuză teribil când apare pe la vreo emisiune câte un flăcăiaş care începe să vorbească savant despre nuş’ce întâmplări din ’90 cu cea mai mare convingere, când el pe vremea aia poate că nici la generală nu era.

  2. Înțelepciunea noastră populară este„ mai ceva ” decât orice arhivă de televiziune- ”La război, înapoi, la plăcinte, înainte„, „După luptă, mulți viteji se scoală„..

  3. Zina said

    Mde, păi cam așa se scrie istoria…

  4. EO said

    asta cu monarhia e o ipoteza care, dupa parerea mea- odata instalata monarhia-, se va invalida destul de curand si vei dori sa iesi in strada pentru a pune presedintele la locul lui. fara a ofensa, esti mai sigur ca e bun un rege decat ca nu e bun unul? e la ghici.

  5. daurel said

    @Peter,
    sper ca actuala generatie sa aiba o inspiratie mai buna.

    @Incertitudini,
    deocamdata e mare penurie de lideri

    @Zina,
    se scrie si rescrie; cine face si desface…

    @EO,
    voi reveni si cu argumente pentru cei interesati…

  6. EO said

    voi combate cu argumente 🙂

    o zi buna sa avem cu totii!

Lasă un răspuns

 
