Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dialoguri cetãţenesti

Posted by daurel pe 16 Ianuarie 2012

Am primit de la Veronica urmãtoarele intamplari

Se intalnesc doua prietene:
– Ce mai faci, draga?
– Sunt suparata! Sotul meu m-a ofensat grav!
– Cum asa?
– L-am rugat sa-mi dea 200 USD ca sa ma duc la un cabinet de infrumusetare,
iar el s-a uitat la mine si mi-a dat 500!

&

Si care va sa zica ies eu ca un om normal din bar si, deodata, un nemernic
ma calca pe cravata!

&

De ce sunt politistii uzi de la genunchi in jos?
Dupa ce arunca tigara in WC, o sting si cu piciorul.
&
 La inchisoare:
– Tu cum ai ajuns aici?
– Tinerete fara experienta.
– Cum tinerete, cînd ai peste 60 de ani?
– Da, dar avocatul meu avea doar 25.
&
Jack si Max ies de la biserica. Jack se intreaba daca e OK sa fumeze in timp ce se roaga.
Max raspunde, „De ce nu intrebi preotul?”
Si Jack se duce si-l intreaba:
– „Sfintia ta, pot sa fumez cand ma rog?”
Dar preotul spune:
„Nu, fiule nu se poate. E o lipsa de respect pentru religia noastra.”
Jack se intoarce la prietenul lui si-i spune ce i-a spus preotul.
Max spune: „Nu ma mira. Ai pus gresit intrebarea. Ia sa incerc si eu.”
Si Max se duce la preot si il intreaba:
– „Sfintia ta, pot sa ma rog in timp ce fumez?”

La care preotul raspunde:
„Bineinteles fiule. Bineinteles.”
Morala:
Raspunsul pe care-l primesti depinde de intrebarea pe care o pui.
De exemplu: Pot sa lucrez la proiectul asta in concediu?
&
In final, o constatare:
In SUA poti sa faci orice ce nu este interzis de lege. In China poti sa faci doar ce este permis de lege. In Cuba este interzis sa faci chiar si ceea ce este permis de lege. In Romania poti sa faci orice chiar daca este interzis de lege.


6 Răspunsuri to “Dialoguri cetãţenesti”

  1. CELLA said

    Doi indivizi dormeau pe o bancă în parc. Se apropie poliţistul comunitar:
    -Ce faceţi aici?
    -Pai eu nu am casă, nu am serviciu, aşa că dorm aici!
    -Şi tu?
    -La el în gazdă!

    Un tip în autobuz, se gândea:
    – “Şefu nesimţit, colegii de tot rahatul, prietenii nişte rataţi, nevasta curvă…”
    În spatele lui cu un carneţel, îngerul păzitor îşi notează şi se gândeşte:
    – “Ce dorinţe ciudate. În fiecare zi la fel, dar ce pot face eu!? Dorinţele-s dorinţe!”

    Un doctor îşi vizitează pacienţii nebuni şi îi găseşte pe toţi agăţaţi pe pereţi şi îi întreabă de ce stau cocoţaţi.
    – Pentru că suntem frunze, a venit răspunsul în cor.
    Gândindu-se cum ar putea să-i dea jos doctorul le strigă:
    – A venit toamna!
    Toţi nebunii cad jos numai doi ramân agăţaţi.
    – Voi nu aţi auzit? a venit toamna!
    – Am auzit, dar noi suntem conifere!

  2. Peter said

    😀 …Normal că mi-a plăcut aia cu Max… 😀

  3. Zina said

    Curat cetățenești, coane Fănică ! 🙂

  4. […] Anacondele, Cosmin Ştefănescu, Daurel, Ela Roseni, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Lili. 45.731283 21.235517 Share […]

  5. daurel said

    @Cella,
    notele ingerilor sunt analizate ierarhic; sper…;
    totusi,e bine sa fim atenti ce ne dorim, ce gandim.

    @Max,
    ma bucur ca s-a potrivit in bine

    @Zina,
    suntem cetateni mereu…;
    nu numai la alegeri

  6. […] Daurel.Dialoguri cetatenesti […]

Lasă un răspuns

 
