Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Invenţii si inovaţii

Posted by daurel pe 10 Ianuarie 2012

O cunostinta, faţã de care m-am laudat ca sunt coautor la o inventie, mã tot provoaca la discutii in acest domeniu fascinant; cumva, lasã sã se inteleaga ca de cativa ani imi folosesc creativitatea intr-o forma fãrã  finalitate palpabila, fãrã folos…; inclusiv prin blogging

La ultima discutie i-am spus cã nu (mai) caut sã mã imbogatesc si nici nu cred ca as suporta notorietatea; notorietatea care nu aduce bani este obositoare…

Ma gândeam la  Ion Iliescu: notoriu, sãrac si cinstit; insa sictirit…

Puteam sã-i dau exemple si din blogosfera

Replica lui m-a derutat: scopul inventiilor este  binele omenirii !

Aici m-a prins: caut senzatia de Bine si, uneori, zãbovesc in fata  Frumosului; sau veceversa

In ce priveste omenirea, ma concentrez mai greu asupra notiunii…Totusi, in pauzele dintre treburile familiale, cam prea des  sunt tentat sa-mi bat capul cu banii bisericii; cum ar veni, sunt bântuit de simtul civic...

De la civic la politic nu-i decat un pas…Deja mã doare capul…

3 răspunsuri to “Invenţii si inovaţii”

  1. Îmi place să vă citesc, de fiecare dată, pentru că nu observ niciodată la dvs. aceea patimă ce ne orbește, de obicei, pe cei care avem o părere sau alta.
    La mulți ani !

  2. Ciudată invenție și pinguiala- fără voia mea, am nimerit prin tot felul de case..

  3. daurel said

    @Dictaturajustitiei, multumesc.
    La multi ani !

    @Incertitudini,
    au aparut cateva postari lamuritoare; le-am recomandat in articolul de ieri.

Lasă un răspuns

 
