Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Blogging pe intelesul tuturor

Posted by daurel pe 10 Ianuarie 2012

Am si de data asta noroc;  plãnuiam sã povestesc care sunt tendintele actuale in blogareala; „conspectasem” de la Zamfir, mã bazam pe declaratia mea din 2009…

Dând o raita pe la corespondentii mei, am constatat cã nimic nu-i intâmplãtor: Zina, Max Peter si Rokssana au publicat mãrturisiri complete despre aceasta nobila preocupare de interes public; nu cred cã as putea fi mai clar decât cei citati.

Pentru a scuti de un clic pe eventualii  cititori reveniti pe aceasta pagina, reproduc integral declaratia mea din primavara  anului 2009: About / Despre autor

De peste 50 de ani , mai intâi pãrintii si fratii, apoi colegii si profesorii,  sotia si copiii, sefii si cuscrii, ginerele si nepotii, vecinii si trecãtorii… au incercat sa mã opreasca. N-au reusit. Unii mai incearcã,  insã eu  voi comenta despre trairi in continuare…N-am  un  “About”, fiindcã nu stiam nimic despre bloguri, nu bloguisem inainte. Mã simt dator sã-i amintesc pe cei ce m-au incurajat si corectat: Crina Dunca, Ioan Usca -Vania si Zamfir Pop; ii gãsiti pe blogroll, unii mai publica…

Recomand ca, dupã un timp, fiecare blogger sã-i reaminteasca pe maestri. Postarea “Arta de-a rãni cunoscutii” a tinut loc de declaratie. Rãmane valabilã in continuare, dar recomand si postarea “Nici un bine nu rãmâne nepedepsit”

6 răspunsuri to “Blogging pe intelesul tuturor”

  1. Zina said

    Mulțumesc pentru citare ! Dă-i ‘nainte, e nevoie de bloguri critice ! Spor !

  2. […] miercuri, ar trebui să fie de-ajuns. Presupun că vor fi de acord Androxa, Carmen, Clipe de Cluj, Daurel, Ela, Fewstuff, Gabi123, Gabriela Elena, Imagini, Lili, Mirela, Popa Ţeapă, Rokssana, Schtiel, […]

  3. […] vania, daurel, schtiel, vizualw, calin, gabryellehelen, g1b2i3 44.437711 26.097367 Rate this: Share […]

  4. romanianstampnews said

    Mulţumesc pentru citare. Cred că e cam mult spus „tendinţe”, pentru că eu habar n-am dacă m-aş încadra la aşa ceva. Am povestit doar ce am făcut şi ce fac eu şi nu cred că e nimerită o generalizare a ideilor mele. Sunt colegi din blogosferă care nu-mi împărtăşesc părerile. Dar respect opinia fiecăruia, atât timp cât nu încearcă să mi-o impună în vreun fel sau altul.

  5. CELLA said

    dacă mi-a plăcut? da
    asta nu înseamnă că şi ‘intru-n horă’ … probabil sunt mult prea bătrînă şi încremenită-n refuz de ‘colectivităţi’ 🙂
    prea mulţi viruşi am înghiţit şi-am dezvoltat o noduloză aCUtă-n gît
    ce trece de-acolo… IUBESC…
    da, da, ştiu… mai mult păgubesc da nu-i bai
    a mea-i paguba, cîştigul … al celorlalţi că ‘nu deranjez’

  6. daurel said

    @Zina,
    Tot inainte…

    @Max Peter,
    ma refer la consecventa, decenta, profesionalism si…parteneriat cu bloggerii din calota/sectorul blogosferei unde respir si eu.

    @Cella,
    multumesc de apreciere si pentru destainuire

Lasă un răspuns

 
