Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Conexiuni

Posted by daurel pe 6 ianuarie 2012

...Loviti cu leuca/Posted by daurel pe 17 ianuarie 2010

Ce-o mai fi si leuca? Sunt  multe cuvinte uitate, dar au rãmas expresiile; se mai zice: “nici in clin , nici in mâneca”. Unii ar zice cã este cuta si mâneca hainei… M-a sunat o cunostintã sã mã punã la-ncercare cu un banc de pe Hotnews.

Cicã, un tãran si-a invãtat câinele sã vorbeascã. Omul era sãrac si singur; nu tocmai singur, deoarece avea câinele cu care discuta; insã nu avea nici mãcar un cal… Si-a prezentat rezultatul, cum se obisnuieste, comunitãtii de la crâsma. A pus pariu cã se lasa amândoi, om si câine, dati afara cu suturi in spate, dacã animalul nu va rãspunde corect la intrebãrile puse. Deoarece ceilalti consumatori erau cu caii, intrebarea a fost:

_“Ce are calul pe cap?”

_  “Ham” a rãspuns repede câinele.

Au fost dati afarã cum se stabilise. Dupã un timp, mai dezmeticiti, taranul si cainele  stãteau de vorba.

Câinele isi intreabã cu sfialã stãpânul:

-“Trebuia sã spun cãpãstru?”‘

PS. Stiind ca nu aveti timp sa cititi completarea de la bancurile de ieri, va reproduc aici bancul adus de catre CELLA :

6 ianuarie 2012 la 11:06 AM e

Wikipedia: Eu stiu totul!
Google: Eu am de toate!
Facebook: Eu stiu pe toata lumea!
Internet: Fara mine nu aveti valoare!
RENEL: Serios?

8 răspunsuri to “Conexiuni”

  1. tot corentu tată…bun bancu

  2. CELLA said

    mulţumim!, bun început de
    alt an?/ încă un an?
    sănătate, bucurii şi bomboane la copii 🙂

  3. Marycix said

    Bune bancurile! Multumesc!

  4. Cuvântul „leucă„ a dispărut, pentru că a dispărut „realitatea„ care îl definea, a rămas expresia, care are legătură cu el- probabil că vreun căruțaș s-a lovit săracul cu leuca, și nu i-a fost deloc bine..
    În zonele unde există căruțe , cuvântul viețuiește.
    Este , însă, o problemă în rostire- în zona de unde vin eu, cuvântul este rostit ca și cum ar fi monosilabic. DOOMul îl desparte , „eu„= diftong

  5. […] Daurel.Conexiuni […]

  6. g1b2i3 said

    Un weekend minunat si veselie multa!

  7. […] Propunandu-mi un subiect asa de serios, nu ma pot abtine prin a nu incepe cu o gluma, preluata de pe blogul  lui daurel: […]

  8. daurel said

    @Daniel Tudose,
    asta imi reaminteste sa ma interesez de panouri fotovoltaice…

    @Cella,
    asta cu bomboanele o uitasem…

    @Marycix,
    multumesc

    @Incertitudini,
    daca ma gandesc bine, si la noi avea un accent ciudat…; ziceam ca-i de a unguri…

    @Gabi,
    Sa fie bucurii in fiecare casa !

Lasă un comentariu