Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Presupun cã…

Posted by daurel pe 28 Decembrie 2011

…majoritatea cunostintelor mele au auzit la radio: felicitarile prin SMS nu mai sunt la modã !

Totusi, am primit un SMS; mai trist este ca incepe  astfel: „Fie ca …”

Tot la radio l-am auzit pe Tudor Chirila spunând: daca achizitionarea cadourile te streseaza, e bine sa renunti; am simtit imediat si efectul acestei opinii…Sper sa fie ceva temporar.

Desigur, ar  fi si intrebarea daca eu ma stresez cãutând cadouri; nu mã stresez…

dar  mai bine sa vorbim despre vorbe.

In copilarie salutul era standardizat prin grija preotilor; peste an ne salutam cu „Laudam pe Isus Cristos„; nu mai stiu rãspunsul…Nici pe preoti nu mai stiu cum sã-i salut; unii sunt prevenitori si mã intâmpina cu Buna ziua in curtea sau usa bisericii…

La Craciun era Craciun fericit ! Profesorul meu de matematica, Bârle Ioan, a inventat Boboteaza fericita!; ideea a prins: cam de atunci, din anii ’70, urarile a devenit dificile, cu mai multe intelesuri, subintelesuri; inclusiv cu multa bascalie…

Am scris aceasta postare sub emotia unei intamplari de azi.

Venind spre casa am observat ca cineva imi pune o scrisoare in cutia postala si se indeparteaza spre celalalt capat al strazii. In cateva secunde am constatat ca un fost coleg, ceva mai in varsta, a venit din alt sector ca sa-mi puna in cutie o felicitare; daca n-ar fi fost timbrata as fi alergat sa-l ajung si sa-l invit in casa…Sper sa ma pot recompensa invitandu-l in zilele urmatoare la o cafea sau scriindu-i si eu o felicitare…

Uite asa se escaladeaza situatiile !

Sa trãiti …multumiti si multumitori !

9 răspunsuri to “Presupun cã…”

  1. Emahategan said

    Pe la noi nu s-a schimbat salutul.E tot:Doamne ajuta!…e drept ca cei care il folosesc s-au imputinat!

  2. Brudi. said

    Laudat sa fie Isus Cristos.

    Raspuns: In vecii vecilor. Amin.

  3. Zina said

    E bine și Bună ziua ! Important e cum spui !

  4. Zamfir POP said

    Cer scuze pentru neactualizarea linkurilor din postarile mele. Astept ca boc sa dea OG cu „ziua de 25 de ore”. Voi drege … punand un link actualizat in fiecare comentariu ce-l scriu pe blogul tau (am observat ca practica nu te deranjeaza!).
    http://zamphotograph.blogspot.com/2011/12/imaginea-realitatii-281211.html

  5. daurel said

    @Ema,
    cum raspunde cel salutat ?

    @Zina,
    o zi buna ar ar fi …bine zilnic; „sfanta traditie” obliga la mai multe cuvinte…

    @Brudi,
    cred ca asa ceva era !

    @Zamfir,
    nu te preface a nu sti !
    PS. Multumesc pentru multele linkuri, chiar daca au fost pe postarile mele vechi, au ajutat ca ZeListul sa faca economie de un spatiu…

  6. Emahategan said

    Si cel salutat zice tot:Doamne ajuta!

  7. Chiar nu suport semeseurile de sărbători, mai ales pe cele gata făcute..

  8. Zamfir POP said

    Mă măguleşte onoarea ce mi-o faci cu remarca „nu te preface a nu sti !”. Eu aveam pretenţia că nu sunt mincinos. Mulţumesc pentru amabila lămurire. Când ne-ntâlnim în cr’şmă, îţi dau un jinars!
    Dar, chiar nu ştiu. Promit că voi renunţa la a mai pune linkuri către tine ca să nu te mai supăr şi în 2012!
    Multă sănătate!

  9. daurel said

    @Ema,
    parca…

    @Incertitudini,
    uneori sunt tentat sa dau SMS-uri…

    @Zamfir,
    stii ca sunt mai bune linkurile pe ultima postare a celui care le primeste; am mai spus ca nu ma supara nici metoda ta …; sa fie primit !

Lasă un răspuns

 
