Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Visul unei nopti de iarnă:reducerea…

Posted by daurel pe 20 Decembrie 2011

…facturilor.

Am rămas cu 4 facturi  la utilitati: apa, gaze, electricitate si media (internet si cablu tv).

Desigur, factura de electricitate contine si costul transmisiilor nationale radio-tv, un fel de impozit pe (dez)informatii…

Cel mai usor voi scapa de factura de media: imi voi lua internet pe telefonul mobil cu cartela; am experimentat: receptionez acceptabil pe laptop Antena 3 si Realitatea.

Daca reusesc sã-mi produc electricitate in gospodarie, cum am vãzut cã se face in Germania, imi voi asigura  incalzirea, gãtitul…; apa se poate scoate din fântânã…

Unii vor pune problema costurilor. Rãspunsul meu este: libertatea n-ar trebui sa se discute in termeni onerosi

PS. N-am uitat de factura pentru colectarea gunoiului; in sectorul meu, condus de un primar liberal, nu se plateste salubritatea; totul este sa mai rezist in aceasta comunitate…

7 Răspunsuri to “Visul unei nopti de iarnă:reducerea…”

  1. Vă temeți de gunoaie?
    p.s.ați spus că sunteți indulgent în privința semnelor de punctuație, de aceea , am lăsat produsul ultimei facturi sau factura cu ultimul…fără ghilimele.

  2. […] Clujul în haine de Crăciun. Life in pictures Miercurea fără cuvinte – Crăciun Fericit! Aurora,Rokssana,Colțul, Coltul, Lili,Gabriela Elena,Zina, Luna Patrata,  Theodora,Teo Negură, Vania ,- X-Shab-e-Yalda, Daurel. […]

  3. […] Miercurea fără cuvinte – Crăciun Fericit! Aurora,Rokssana,Colțul, Coltul, Lili,Gabriela Elena,Zina, Luna Patrata, Theodora,Teo Negură, Vania ,- X-Shab-e-Yalda, Daurel. […]

  4. Zamfir POP said

    O profesoara de romana vorbeste despre „indulgenta” in materie de ORTOgrafie?! Politistul imi vorbeste despre lipsa locurilor de parcare si, in consecinta, nu aplica LEGEA!
    Fara dubii: suntem in Rrrrrromania!

  5. […] Matilda, Nicu Scutaru, Ana Pauper, Imagini, Gabi123, Răzvan Cătălin Rinder, Artistu, Nicu, Daurel, Dan Văideanu, Clipe de Cluj, Supravieţuitor. 45.731283 21.235517 Share […]

  6. […] Zina, Androxa, Gabriela-Elena, Zinnaida, Caius, Ana-Usca, Almanahe, Mirela-Pete, Clipe-de-Cluj, Daurel, Rokssana, Ulise-II, Ilarie, Florina, Zamfir-Pop, Dispecer-Blogosferă, Napobloghia, […]

  7. daurel said

    @Incertitudini,
    asa a iesit; viata bate filmul…

    @Zamfir,
    eu sunt indulgent…
    PS. de acord: traim in Rro

Lasă un răspuns

 
