Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Constat, fãrã surprindere, cã imi convine…

Posted by daurel pe 11 Decembrie 2011

…sã mi se povesteasca cãrtile; mã refer la cãrtile care pot fi povestite.

Asta nu inseamna ca sunt un bun ascultãtor; dimpotriva…; il intrerup pe interlocutor chiar si când  incearca sã-mi rãspunda verbal la salut…

Citesc des  rezumatele postate sistematic de d-na Zina si ma bucur ca nu va trebui sa citesc acele minunate  cãrti clasice. D-na Zina nu se supãra daca mai plec, mai revin, tusesc, imi sterg …o lacrima, …

Insa voi putea sã le cumpãr si sã le dãruiesc in cunostinta e cauza.

Exista si reversul medaliei: mi s-a relatat despre doua cãrti atât de incitant, incât m-am preocupat sa le obtin  pentru uz propriu; recunosc: maltratez cãrtile: adnotez, subliniez, pun semne de exclamatie si de intrebare…
De cateva zile le am;   o carte mi-a trimis-o sora-mea de la Satu Mare, alta cumnata de la Brad; ambele sunt cãrti despre convingerile religioase; le citesc in paralel si le discut la telefon cu cunoscutii care sunt la curent cu aceste probleme-cauze…

Mã bate gândul sã le fac publicitate; as vrea sa le citeasca cât mai multi; pe una dintre  ele  n-as indrazni sa o ofer  cadou; unii s-ar putea simti manipulati, insultati…Cealalta este prea scumpa…

Deocamdata caut pe internet extrase din aceste cãrti pentru a folosi  copy/paste in eventualele postari….; n-am rãbdare sã  copiez clasic…

2 răspunsuri to “Constat, fãrã surprindere, cã imi convine…”

  1. Zina said

    Sunt bucuroasă că apreciezi, până la urmă, sistemul meu. Chiar dacă mai pleci, dar totuși revii, înseamnă că îți place, și asta înseamnă mare lucru din partea unui spirit acid…
    În ceea ce privește cărțile acelea, dacă ai vrea să le citească cât mai mulți, cum se face că nu ai scris titlurile și autorii lor ?…

  2. daurel said

    @Zina
    Nu le-as face publicitate; sunt chestii familiale; ale unei familii asortate dpdv religios…
    Apoi, s-ar putea interpreta ca fac prozelitism !

Lasă un răspuns

 
