Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Banc vechi; despre umanism, inteligenta, delicatețe și discreție.

Posted by daurel pe 11 Decembrie 2011

CIA cauta  sa angajeze un agent-asasin. La sfarsit, ramîn 3 finalisti: 2 barbati si o femeie.

Testul final: primul barbat este dus lânga o usa , i se da un pistol si i se spune ca dincolo de aceasta, pe un scaun, se afla sotia lui.
– Ucide-o!
– Glumiti!? Nu-mi pot ucide nevasta!
– Atunci nu este  o  slujba pentru tine!
Al doilea barbat primeste  aceleasi instructiuni, intra în camera si dupa 5 min de liniste, iese afara plangand:
– Am încercat, dar mi-e imposibil…
Vine rândul femeii. I se spune ca trebuie sa-si ucida barbatul. Ia pistolul, intra în camera si se aud mai multe împuscaturi, apoi strigate, troznete, lovituri în pereti. Dupa 10 min, se face liniste, iese femeia obosita si transpirata:
– Pistolul avea gloante oarbe, a trebuit sa-l omor cu scaunul!
MORALA:
Angajati femei! Fac treaba mai serios decat barbatii!
&
Comentariul meu: am gasit ca asa ceva cauta cineva pe internet; a ajuns si pe blogul meu prin cheia: „inteligenta femeilor criminale”
3 răspunsuri to “Banc vechi; despre umanism, inteligenta, delicatețe și discreție.”

  1. Nu se poate!!!!

  2. Ulise said

    Corect: străbunicul meu, Ulise al minus II-lea, îmi spunea că l-a auzit de la străbunicul lui. Care-i spunea că e un banc vechi!
    Aşa-mi place: 9 – 9 – 7 !

  3. daurel said

    @Incertitudini,
    In SUA orice-i posibil…

    @Ulise,
    Tot caut sa postez ceva aniversar, insa… n-am cuvinte.
    Deocamdata, multumesc!

Lasă un răspuns

 
