Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Fiind zi scurta,…

Posted by daurel pe 9 Decembrie 2011

…transcriu doar cateva glume; restul sunt pe bara de sus a paginii.

Un bãrbat, devenit de putin timp sot, o intreaba pe  sotie:

– Draga mea, ai mai fi acceptat sa imi fii sotie si daca tatal meu nu mi-ar fi lasat o avere impresionanta?

– Dragul meu, as fi acceptat sa iti fiu sotie indiferent de cine ti-ar fi lasat averea

*

**Fiul, 18 ani, catre tatal sau:
– Vrei sa-ti povestesc cum a
fost prima mea cursa cu
automobilul, sau astepti
pana maine , cand apar
ziarele?

*

***Lui Mendeleev i-a luat mult timp pentru a-i demonstra sotiei, ca pe
primul loc este hidrogenul si nicidecum sotia cu copiii.

*
***Profesorul de mate:
– Anul acesta clasa sta foarte prost la matematica. Cred ca 90% vor
ramane corijenti …
– Dar dom`profesor, nici nu suntem atâtia…

PS. Am cautat glume cu UE, Euro; am aflat ca si altii cauta si nu gasesc…

Tot acolo am gãsit o posibila explicatie:

De obicei oamenii rîd de ceea ce le e frică mai tare. De aceea nu trebuie să ne îngrijoreze lipsa glumelor despre UE. E încă un semn bun.

Comentariul meu: aprob !

6 Răspunsuri to “Fiind zi scurta,…”

  1. Asa este, Uniunea Europeana lipseste din umorul romanesc. Foarte adevarata remarca: nu ne este frica de aceasta uniune. Mai mult , ne-am lamurit si in legatura cu ce poate face pentru noi. Indraznesc sa spun : nimic.

  2. Costin said

    Bine ca saracul barbat este impacat. femeia il iubeste.

  3. Intr-un compartiment de tren, un oltean si un ardelean..
    La un moment dat, ardeleanul scoate o litra de palinca, slanina, pita, sfarma o ceapa si incepe sa manance, tragand din cand in cand si din palinca… Olteanului i se face de o dusca, dar cum sa intre in vorba? La un moment dat, vazand ca tuica e pe terminate, isi ia inima in dinti si se apropie de ardelean:
    – Ma cheama Radu! – Apai, no, daca te cheama, du-tie…

  4. […] CU OCHII INCHISI (V) iar’Na(-m.i-) Somewhere – o cupolă prea grea pentru umerii Sofiei Fiind zi scurta,… MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE- Mă vedeți și pe mine moț Un castel cu vino-ncoace! Adriaen van […]

  5. Lavi H. said

    🙂

  6. daurel said

    @Mircea Suman,
    UE ne da sanse.

    @Costin,
    vorbe…

    @Incertitudini,
    cred ca este un banc imaginat de ardeleni; oltenii nu-si pierd vremea cu asa ceva; doar daca iese un ban…

    @Lavi H
    Bine ai venit !

Lasă un răspuns

 
