Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Primesc mereu nemeritate daruri…

Posted by daurel pe 6 Decembrie 2011

…bloggeristice: bifarea „like” (in WordPress), comentarii, linkuri…; in plus, sunt mentionat in postarile unora, adesea cu ironie, dar fara link…Asadar am viata implicata in treburile cetãtii…

Azi ma refer la linkuri/pinguri(?); la acele notificari cu bune intentii ce apar pe paginile  de  comentarii ale blogului meu ca extrase din postarile altora; sunt o atenţionare ca respectabilii mei colaboratori m-au pomenit; eu le numesc daruri, unii le considera cadouri…Nu sunt numai nuanţe.

Acum urmeaza partea dificila a prezentei postari: cum sã mã fac inţeles ?

Cred cã-i nimerit sa folosesc nume celebre…

Inca din anii trecuti, Dl Vania a ironizat linkurile date aiurea; mai recent, nu azi(!),  D-na Carmen din Germania a scris despre ineficienta unor link-uri.

Ideea este sã se faca trimiterea la ultima postare ! Nu la titlul blogului, sau si mai grav, la articole vechi; in cazul blogului meu aceste linkuri intrã in spam…

PS. Nu vreau sã intristez pe nimeni; banuiesc cum „devine ” problema: se preiau „liste” mai vechi sau se ia blogrollul la rând…

&

LA MULTI ANI TUTUROR SFINTILOR SI SFINTELOR -IN DEVENIRE- SARBATORITI  AZI  !

8 răspunsuri to “Primesc mereu nemeritate daruri…”

  1. Vania said

    Mda… Aluzia era pentru domnul Zamfir Pop, care-a făcut pasiune pentru un text de-al meu din septembrie. Şi azi mi-a trântit trei pinguri pe el…

  2. Acelasi lucru mi se intampla si mie, dar nu numai cu el. Cred ca le e lene, e singura explicatie pe care am conchis-o rezonabila. Ciudat insa, asteapta (stiu ce spun) sa le intorci favorul, dar la zi, la ultimul articol. Eu, cu sinceritate, spun ca imi rezerv aproape o juma’ de ora, plus-minus, ca sa pun acele ping-uri fix la zi…
    Sa nu ne facem insa sange rau, e sarbatoare 🙂
    La multi ani fericitilor ce poarta numele sfantului de azi!

  3. Anonim said

    Scuze domnului Vania – nu este vorba decat de o acuta lipsa de timp. Promit … indreptarea! Sau … renuntarea la practica, daca, nu voi dispune de timpul suficient.
    Nu mai adaug ca … m-as fi bucurat mult mai mult o critica fara secretare!
    Textul de mai sus este valabil si pentru domnul Teo si pentru altii.

  4. Ulise said

    Tot din cauza timpului lipsă, comentariul anterior – scris de la bibliotecă – apare ca fiind al unui Anonim. Mi-l asum, cu scuzele de rigoare.

  5. Nici noi n stam grozav cu timpul, prietene 🙂 Culmea, zicea cineva zilele trecute, cred ca tocmai Daurel, nu stiu de ce nii isi inchipuie ca blogger-ii au timp mai mult decat ceilalti. Fals 😀

  6. […] tuturor pinguitorilor (şi nu doar): Apis, Clipe de Cluj, Coltu, Daurel, Filumenie, G1B2I3, Gabriela Elena, Luna Patrata, Mesterul Manole, Mirela Pete, Romanianstamp, […]

  7. […] văd că-s eu, lasă comentarii mai mult sau mai puţin inspirate, îţi dau o tonă de pinguri, unele pe articole din septembrie, tu-mi dai Whiskas şi suntem cu toţii […]

  8. daurel said

    @Vania,
    pe Zamfir il scot din spam.

    @Teo Negura,
    da, este o munca…

    @Zamfir,
    ai picat la mijoc…

Lasă un răspuns

 
