Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Moşu’

Posted by daurel pe 5 Decembrie 2011

Incepe lunga-cadourilor-luna, cum bine ne-a prevenit Ulise al II-lea Cel Ocoş.

Am comentat inspirat pe aceasta tema pe blogurile: Carmen din Germania si Napologhia din…Transilvania.

Am comentat neconvingator: asteptare

Postarea mea de azi se reduce la doua bancuri.

Un tip intra intr-un magazin:

– As dori si eu niste gulas…
Vanzatorul:

– Sunteti ungur?
Cumparatorul se enerveaza:

Si daca ceream strudel ma intrebai daca sunt neamtz, daca ceream pui seshuan ma intrebai daca sunt chinez, sau daca ceream pizza trebuia sa fi fost italian?!?
– Aaaa, nu…

– Si atunci de ce ma intrebi daca-s ungur pentru ca am comandat gulas?

– Pentru ca aici e magazin de electronice. ..

&

Discutie intre doi vecini; un ungur si un român…

Ungurul:

– Nevasta meu…

Românul:

– Ti-am spus de o mie de ori! Corect se spune: nevasta mea !

Ungurul reia calm:

– Nevasta meu…

Românul:

– Nevasta mea…

Ungurul:

– De un an nu mai am  treaba cu nevastã-ta…

10 răspunsuri to “Moşu’”

  1. Napocel said

    Hahahahahahaha

  2. Napocel said

    Mi-am permis s-o pliez pe Cluj:

    Un clujean ungur, beat zid, seara după manifestările prilejuite de Zilele Culturale Maghiare, intră pe prima ușă de pe stradă:
    -Hat, bune seara, doresc un porție gulaș.
    Vânzătorul:
    -Sunteți ungur?
    Ungurul se enervează:
    -Domnule draghe? Dacă ceream la tine ștrudelul, intrebat che sunt neamț, dache ceream pizza, crezut la tine che sunt macaronar de la Milano și dache comandat pui sichuan gundeai che sunt chinezul??
    Vânzătorul:
    -Aaa, nu, nu…
    Ungurul:
    -Și atunci de ce untrebat la mine che sunt sunt ungur, pentru che comandat gulaș?
    Vânzătorul:
    -Dom’le mi-ai făcut capul moară, păi aici e magazin de electronice!
    😆

  3. De la Realitatea-
    Ion- Mă Gyuri, mi-am cumpărat două nutrii.
    G- două, nu tri(i)?

  4. Dacă Napocel are voie să vă viziteze de două ori, permiteți-mi-

    Un ardelean este oprit de un politist :
    – Dati-mi numele si prenumele.
    – Ai innebunit?!…. Si pe urma cum sa ma mai numesc

  5. Zina said

    Eee, tare as vrea sa stiu ce ti-a adus mos Nicolae, dulciuri sau o nuielusa… ori mai degraba amandoua ! 😀

  6. Zamfir POP said

    Dacă vecinul Napocel ţi-a corectat primul banc, el ţi-l corectez pe al doilea:
    La un chef, Pişta ţine un spici:
    – Io, cu nevasta meu, treit bine douăzeci de ani.
    Gheorghe îl corectează:
    – Pişta, nu „nevasta meu”, ci, „nevasta mea”.
    Pişta explică:
    – Io şti ce vorbeşte. Cu nevasta meu, treit bine douăzeci de ani. Cu nevasta teu trăit numa’ 12 ani.

  7. Ulise said

    Ham! Ham! … şi hăţuri fără zăbale!

  8. Marycix said

    Frumoase cadouri – bancuri de Mos Nicolae!

  9. daurel said

    @Napocel,
    multumesc !

    @Incertitudini,
    cred ca ambele sunt scornite de regateni…

    @Zina,
    l-am scutit pe Mos de o grija si un drum; mi-am cumparat ieri niste cizme alpine ca sa razbesc prin Capitala si Ilfov.
    PS. de „nuielusa” am parte zilnic; deci nu mai da rezultate…vizibile.

    @Zamfir,
    alt aer !

    @Ulise,
    sa fie la toti cei care merita !

    @Marycix
    s-a nimerit…

  10. […] schtiel, androxa, coltulcumuzica, daurel, vizualw, […]

Lasă un răspuns

 
